X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

19 آذر 1397, 11:37
کد خبر: 28572
خبرنگار: khani
نظرات: 3

نیاز سپاهان به یک بازی‌ساز

سلطانی : سپاهان در فرم همیشگی خود نبود

سلطانی : سپاهان در فرم همیشگی خود نبود سلطانی : سپاهان در فرم همیشگی خود نبود
پیش‌کسوت فوتبال اصفهان گفت: سپاهان در این بازی در فرم همیشگی خود نبود و این هم برمی‌گردد به این‌که برانکو که با‌دانشش تاکتیک سپاهان در خط حمله را به بن‌بست رسانده بود.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد امرالله سلطانی در گفت‌و‌گو با فارس در خصوص این بازی اظهار داشت: این بازی با توجه به حساسیتی که داشت و با توجه به فشاری که روی هر دو تیم بود، بازی قابل قبولی بود؛ اما در مجموع تیم پرسپولیس در مالکیت توپ و نوع فوتبالی که انجام داد، مقداری بهتر از سپاهان بود.
پیش‌کسوت فوتبال اصفهان افزود: سپاهان در این بازی در فرم همیشگی خود نبود و این هم برمی‌گردد به این‌که برانکو که با‌دانش است تاکتیک سپاهان در خط حمله را به بن‌بست رسانده رسانده بود؛ پرسپولیس کناره‌ها را به خوبی بسته بود و ارسال‌ها را خیلی خوب دفع می‌کرد.
وی همچنین بیان داشت: بازی درگیرانه بود، سپاهان با ۲ هافبک دفاعی بازی را شروع کرد و به پایان رساند در مقابل مهاجمان پرسپولیس به خوبی پرس را انجام می‌دادند و اجازه بازی‌سازی در یک سوم میانی را به هافبک‌های سپاهان ندادند؛ گل سپاهان روی یک شوت استثنایی زده شد و گل پرسپولیس روی اتفاقات زده شد و فکر می‌کنم نتیجه تساوی عادلانه بود.
سلطانی در مورد روند سپاهان گفت: سپاهان در این فصل همه عوامل موفقیت از جمله اسپانسر خوب، مدیریت کارآمد، کادر فنی با‌تجربه، بازیکنان با‌کیفیت و حمایت هواداران را دارد و امیر قلعه‌نویی نیز نقش محوری دارد که عوامل را به یکدیگر متصل می‌کند؛ قلعه‌نویی ارتباط خوبی با هواداران گرفته و آن‌ها را متقاعد کرده است که سپاهان تیم خوبی است.
پیش‌کسوت فوتبال اصفهان با اشاره به نیم‌فصل دوم عنوان کرد: مربیان و تیم‌ها رواش گلزنی سپاهان را در نیم‌فصل دیده‌اند و کار قلعه‌نویی را می‌دانند، سپاهان باید برای گلزنی پلن دوم و سوم نیز داشته باشد؛ وقتی اجازه سانتر و نفوذ از کناره‌ها داده نمی‌شود نیاز است راه‌های دیگر گلزنی نیز امتحان شود، سپاهان دروازه‌بان شش دانگ، لیدر خوب در دفاع و مهاجم خوب را دارد اما به یک بازیکن خلاق و بازی‌ساز فراتر از کومان و کریمی نیاز دارد.
وی در ادامه گفت: امیر قلعه‌نویی با درایتی که دارد برای نیم‌فصل دوم همین مسئله هافبک را تقویت می‌کند، همچنین سپاهان برای موفقیت در کنار استنلی به یک مهاجم تکنیکی، دارای قدرت عبور و گلزن ذاتی نیاز دارد و فکر می‌کنم در برنامه‌های سپاهان است.
سلطانی در پایان خاطر‌نشان کرد: فکر می‌کنم در نیم‌فصل دوم هم سپاهان و پرسپولیس مدعیان اصلی قهرمانی هستند، پدیده، تراکتورسازی و استقلال تهران نیز اگر تمرینات خوبی داشته باشند و بتوانند تیم خود را تقویت کنند، می‌توانند خود را در جمع مدعیان قهرمانی قرار دهند.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها