X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

20 آذر 1397, 13:42
کد خبر: 28582
خبرنگار: khani
نظرات: 8

لحظه‌شماری می‌کنم دوباره با پرسپولیس روبه‌رو شویم

پورقاز: شجاعت قلعه‌نویی به ما هم منتقل شده است

پورقاز: شجاعت قلعه‌نویی به ما هم منتقل شده است پورقاز: شجاعت قلعه‌نویی به ما هم منتقل شده است
عزت‌الله پورقاز، مدافع تیم فوتبال سپاهان برای رویارویی دوباره تیمش با پرسپولیس در مسابقات پیش رو لحظه‌شماری می‌کند.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد ؛ عزت الله پورقاز در گفت‌وگو با تسنیم درباره بازی تیمش برابر پرسپولیس گفت: بازی بسیار سخت و سنگینی بود. به‌هرحال ما مقابل یک تیم باکیفیت بازی می‌کردیم و این‌طور نبود که بازی آسانی در پیش داشته باشیم. اگر موقعیت مهرداد محمدی تبدیل به گل می‌شد شاید شرایط فرق می‌کرد، ولی پرسپولیس سعی داشت اجازه نفوذ و حمله به تیم ما ندهد. این یک بازی فیزیکی بود، هدف ما هم برای اینکه صدر جدول را از دست ندهیم شکست دادن پرسپولیس بود، اما در دقایق آخر متأسفانه برد ما با مساوی عوض شد.
وی با اشاره به گلی که مقابل پرسپولیس به ثمر رساند، تأکید کرد: من دو سال است در سپاهان بازی می‌کنم. پارسال با کمر مصدوم بازی می‌کردم و امسال هم با پیشنهاد شخص قلعه‌نویی قراردادم را تمدید کردم. در جریان بازی با پرسپولیس هم در نیمه اول در خط دفاع بازی کردم، اما با آغاز نیمه دوم با دستور امیرخان به خط هافبک آمدم و در نهایت گل زدم. قبلاً هم شبیه این گل را زده بودم و سومین گلم در این فصل برای سپاهان است که فکر می‌کنم برای یک دفاع آمار بدی نباشد. گلم را هم به 40 هزار هوادار سپاهانی تقدیم می‌کنم.
مدافع تیم فوتبال سپاهان همچنین اظهار داشت: حتی پدر و مادرم هم که در خانه من در اصفهان بودند بازی را از تلویزیون نگاه می‌کردند. قطعاً دعای آنها پشت سرم بوده، چون دعای خیرشان خیلی برایم کارساز است. زندگی من هم به این دو وصل است و امیدوارم در بازی‌های بعدی نمایش خوبی برای تیمم داشته باشم.
پورقاز درباره اینکه چرا در نیمه دوم عقب‌نشینی کردند، تصریح کرد: در نیمه دوم شرایط به گونه‌ای پیش رفت که لحظاتی ما روی حریف فشار می آوردیم و در لحظاتی هم آنها صاحب توپ و میدان می‌شدند. ما اگر از فرصت‌هایی که به دست آوردیم استفاده می‌کردیم اصلاً دیگر بازی به تساوی کشیده نمی‌شد و ما برنده بازی بودیم.
وی درباره ادعای پرسپولیسی‌ها مبنی بر اینکه در صحنه گل سپاهان، کی‌روش روی سیدجلال حسینی خطا کرده است گفت: در صحنه‌ای که من توپ را پرتاپ کردم متوجه چیزی نشدم، اما کی‌روش و سیدجلال حسینی هر دو بازیکنان فیزیکی هستند. این نوع برخوردها طعبیی است و گل من سالم بود، اما دیدید که همه کارشناسان داوری گفتند پنالتی پرسپولیس درست نبود. ای کاش داوری‌ها به نوعی باشد که تیم‌ها ضرر نکنند.
مدافع تیم فوتبال سپاهان درباره اینکه ممکن است پرسپولیس و سپاهان در رقابت‌های جام حذفی باز هم به مصاف یکدیگر بروند، اظهار داشت: اگر این‌طور شود آن بازی هم جذاب خواهد شد. ما برای قهرمانی در هر دو جام لیگ برتر و حذفی می‌جنگیم و از بازی با هر تیمی استقبال می‌کنیم. من که لحظه‌شماری می‌کنم تا دوباره مقابل پرسپولیس قرار بگیریم. خوشبختانه با وجود قلعه‌نویی که شجاعت خاصی در کار مربیگری دارد توانسته‌ام انگیزه فراوانی بگیرم، یعنی این شجاعت قلعه‌نویی به ما بازیکنان هم منتقل شده است.
پورقاز در خصوص اینکه پیش از شروع فصل پیشنهادی از قطر را رد کرده بود، بیان کرد: بله، پیشنهادی رسید اما دوست داشتم در سپاهان بمانم و قهرمان لیگ برتر شوم. شرایط سپاهان با آمدن قلعه‌نویی خیلی خوب شده است و من هم متوجه این موضوع بودم، برای همین قراردادم را تمدید کردم. می‌دانستم که می‌توانیم به هدف‌های بزرگ برسیم و امیدوارم در هر دو جام قهرمان شویم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها