X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

14 دی 1397, 18:38
کد خبر: 28783
خبرنگار: mojtaba
نظرات: 13

دفاع تمام قد مدیرعامل از تیم فوتبال بانوان

تابش: اول ببینیم واقعیت چه بوده و بعد جوسازی کنیم / با خاطیان برخورد میکنیم

تابش: اول ببینیم واقعیت چه بوده و بعد جوسازی کنیم / با خاطیان برخورد میکنیم تابش: اول ببینیم واقعیت چه بوده و بعد جوسازی کنیم / با خاطیان برخورد میکنیم
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد مسعود تابش مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان صبح امروز برای تماشای دیدار شاگردان سمیه شهبازی به ورزشگاه صفاییه آمده در خصوص شرایط تیم بانوان سپاهان گفت: تیم ما نیمه اول خوب بود اما در نیمه دوم نمایش رضایت بخشی نداشت. در نیمه دوم به دلیل اینکه یک گل از حریف پیش بودند سعی بر حفظ نتیجه داشتند اما نباید فقط دفاع می‌کردند

تیم ما در نیمه دوم رو خوب نبود و البته از ذکر این موضع غافل نمانیم که تیم شهرداری بم هم تیم خیلی خوبی است و سال‌ها در کنار هم هستند و بسیاری از بازیکنان آ« در تیم ملی حضور دارند. شهرداری بم تیم بسیار هماهنگی بود و حقیقتاً در این دیدار بهتر از تیم ما ظاهر شد. تیم ما تیم جوان و نوپایی است و ما سال گذشته این تیم را به خدمت گرفتیم. انشالله در آینده این تیم را تقویت خواهیم کرد.

مدیرعامل باشگاه سپاهان در خصوص نوع تقویت تیم بانوان سپاهان افزود: بررسی‌های در این خصوص انجام خواهیم داد. در صورت نیاز این تقویت در همه قسمت‌های تیم اعمال خواهد شد. بازیکن، کادر فنی یا سایر موارد... در این زمینه هر کاری که لازم باشد بدون ممانعت انجام خواهید داد.

مسعود تابش در خصوص حاشیه‌هایی که در روزهای گذشته مطرح‌شده بود گفت: مسئله‌ای که عنوان‌شده بود این بود که گفته می‌شد یکی از بازیکنان ما به پرسپولیس علاقه‌مند‌است. درواقع شاید خود بازیکن هم متوجه نبود و صحبتی که او کرده بود مربوط به چند سال پیش بود. زمانی که ما هم در جریان قرار گرفتیم و موضوع را در فضای مجازی دیدیم از این اتفاقات خیلی ناراحت شدیم که در توضیح این مسئله به ما گفتند این نقل‌قول مربوط به این زمان نیست و زمانی بوده که این بازیکن در اختیار سپاهان بوده و بقیه بازیکنان هم که اعلام کردند به‌هیچ‌وجه چنین چیزی نیست... همه عنوان کردند ما عاشقانه تیم سپاهان رو دوست داریم و واقعاً بچه‌ها به باشگاه خود علاقه دارند. باید ابتدا مسئله بررسی می‌شد و سپس رسیدگی‌های آتی انجام می‌شد. البته برای ما مسجل شده که موضوع مربوط به گذشته است اما از آن بازیکن خواستیم که فردا (شنبه) در باشگاه توضیحاتی ارائه دهد.

صحبت من با برخی این است که ابتدا باید مسئله را بررسی کنیم ، اول ببینیم واقعیت قضیه چه بوده و بعد این فضا را درست کنیم! و دقیقاً همین مورد هم به تیم ما قبل از بازی حساس امروز ضربه زد. طبیعی است حتی شخص من زمانی که جریان را شنیدم ناراحت شدم اما در واقعیت مشکلی وجود نداشته. بچه‌های تیم فوتبال بانوان سپاهان همه علاقه‌مندند و متعهد به باشگاه و تیم خود هستند و همه در کنار هم هستند و ما هم کمک می‌کنیم که تقویت شوند.

مسعود تابش در پاسخ به اینکه برخی اهالی ورزش به مطلبی که در رسانه‌های رسمی باشگاه منتشر شد را در قواره‌های یک باشگاه حرفه‌ای نمی‌دانند گفت: در مطلبی که منتشر شد موضعی نشان ندادیم و صرفاً گفتیم بررسی می‌کنیم. ما اصلاً هیچ مورد خاصی اعلام نکردیم که به قضیه دامن بزند. همچنین بلافاصله برای ما مسجل شد که چنین حاشیه‌هایی صحت ندارد و با خود بازیکن و کادر و تیم هم‌صحبت کردیم.

مسعود تابش در خصوص برخورد با حاشیه‌سازان و رسیدگی به عوامل بیرونی تیم گفت:
طبیعی است باید مستندات ما تکمیل شود و ببینیم چه کسی این مسائل را عنوان کرده. تقریباً اطلاعاتی هم به دست ما رسیده که چه کسانی و با چه نیتی با سو استفاده و جوسازی قبل از بازی مشکل‌ساز شده‌اند. حتما با خاطیان برخورد میکنیم و البته مجدداً عنوان می‌کنم در این دیدار شهرداری بم بسیار هماهنگ‌تر از ما بود اما ما هم زمانی که یک تیم را سازمان‌دهی می‌کنیم نباید مرتب نسبت به تعویض و جابه‌جایی آن اقدام کنیم. آرام‌آرام به تیممان می‌رسیم و انشالله طی دو سه سال آینده یکی از قدرت‌های بزرگ رقابت‌ها خواهیم بود. مطمئن باشید که تیم قدرتمند و خیلی خوبی خواهد شد و ما هم روی فوتبال بانوان نظر ویژه‌ای داریم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها