X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

21 بهمن 1397, 20:51
کد خبر: 29056
خبرنگار: khani
نظرات: 6

سپیده رود با ۱۱ نفر در زمین خودش بازی می‌کرد

ایران‌پوریان: سپاهان در هر 2 نیمه تیم برتر زمین بود

ایران‌پوریان:  سپاهان در هر 2 نیمه تیم برتر زمین بود ایران‌پوریان:  سپاهان در هر 2 نیمه تیم برتر زمین بود
مدافع تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: سپیده رود با ۱۱ نفر در زمین خودش بازی می‌کرد و قصد داشت روی ضدحملات به گل برسد و نتیجه بگیرد.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از تسنیم، محمد ایران‌پوریان شامگاه یکشنبه و پس از پیروزی 3 بر صفر تیمش برابر سپیدرود رشت در هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سپاهان در هر 2 نیمه تیم برتر زمین بود و تنها در نیمه نخست، بازی کمی گره خورده بود، چون تیم حریف تدافعی بازی می‌کرد و نساجی با 11 نفر در زمین خودش بازی می‌کرد و قصد داشت روی ضدحملات به گل برسد و نتیجه بگیرد.
وی افزود: البته صحبت‌هایی که کادرفنی در بین 2 نیمه انجام داد، تأثیر خوبی بر تک تک بازیکنان داشت و موفق شدیم عملکرد خوبی در نیمه دوم داشته باشیم و در این نیمه به گل برسیم و 3 امتیاز این دیدار را از آن خود کنیم.
مدافع تیم فوتبال سپاهان درباره رقابت حساس تیم‌ها در بالای جدول گفت: امسال قهرمان لیگ قابل پیش‌بینی نیست چون تیم‌های خوب و قابل احترامی در مسابقات هستند و بیشتر تیم‌ها اصول فوتبال حرفه‌ای را در زمین رعایت می‌کنند. امسال کاری بسیار سختی داریم، اما تمام توان خود را به کار می‌گیریم تا روند خوبمان را ادامه دهیم.
ایران‌پوریان درباره وضعیت آمادگی بازیکنان سپاهان تصریح کرد: شرایط بدنی تیم بسیار خوب است و این را در طول 90 دقیقه نشان دادیم و امیدوارم بتوانیم این روند را ادامه دهیم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها