X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

5 اسفند 1397, 08:08
کد خبر: 29156
خبرنگار: khani
نظرات: 4

فکر نمی‌کردیم این تعداد گل را به سپیدار بزنیم

فرهمند: سپاهان نصف قراردادهایمان را پرداخت کرده است

فرهمند: سپاهان نصف قراردادهایمان را پرداخت کرده است فرهمند: سپاهان نصف قراردادهایمان را پرداخت کرده است
بازیکن تیم فوتبال بانوان سپاهان گفت: خوشبختانه جایگاه خوبی در جدول داریم و قطعا با حمایت‌های باشگاه می‌توانیم در نیم فصل دوم نیز موفق عمل کنیم.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از برنا؛ هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال بانوان روز (جمعه) برگزار شد و تیم‌های حاضر در آخرین دیدار نیم فصل اول به مصاف هم رفتند که در یکی از مهمترین این بازی ها تیم سپاهان موفق شد با یازد گل از سد تیم سپیدار قائمشهر بگذرد و در مکان چهارم جدول رده‌بندی قرار بگیرد.
الهام فهرمند، بازیکن تیم سپاهان، در گفتگو با خبرنگار برنا درباره این بازی عنوان کرد: بازی خوبی بود. خوشبختانه توانستیم برنامه‌های سرمربی را خوب پیاده کنیم و برنده از زمین مسابقه خارج شویم.
وی اضافه کرد: سپیدار قائمشهر تیم خوبی است. فکر نمی‌کردیم بتوانیم این تعداد گل را به ثمر برسانیم. نیمه اول بازی فقط سه گل به ثمر رساندیم ولی در نیمه دوم رفته رفته کنترل بازی دست‌مان آمد و در نهایت نتیجه دلخواه‌مان را رقم زدیم.
فرهمند در مورد وضعیت کلی لیگ تا پایان نیم فصل اول گفت: امسال لیگ خیلی خوبی را تا به امروز شاهد بودیم. تقریبا هفت تیم بالای جدول رقابت‌های جذاب و نزدیک به هم را در این نیم فصل برگزار کردند که هیجان بازی‌ها را بالا برده بود. امیدوارم درادامه نیز همین روند را ادامه دهیم.
بازیکن تیم سپاهان در پایان یادآور شد: باشگاه سپاهان امسال حمایت خوبی از تیم بانوان داشت. تا به امروز نصف قراردادمان را پرداخت کردند. اتفاقی که کمتر در تیم‌های دیگر رخ می‌دهد. خوشبختانه جایگاه خوبی در جدول داریم و قطعا با حمایت‌های باشگاه می‌توانیم در نیم فصل دوم نیز موفق عمل کنیم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها