X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

18 اسفند 1397, 12:25
کد خبر: 29279
خبرنگار: khani
نظرات: 4

در نیمه دوم پنالتی برای سپاهان رخ نداد

رودنیل : اخراج بازیکن پارس جنوبی درست بود

رودنیل : اخراج بازیکن پارس جنوبی درست بود رودنیل : اخراج بازیکن پارس جنوبی درست بود
کارشناس داوری فوتبال گفت: داور بازی سپاهان قضاوت خوبی داشت و اخطار‌ها را به درستی به بازیکنان نشان داد.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد نوذر رودنیل در گفت‌و‌گو با فارس در خصوص داوری دیدار سپاهان و پارس جنوبی اظهار داشت: بیژن حیدری در این بازی سوت اشتباه تأثیر‌گذاری نزد، وی قضاوت خوبی داشت و اخطار‌ها را به درستی به بازیکنان نشان داد.
کارشناس داوری فوتبال در ادامه بیان داشت: البته داور می‌توانست چند خطای دیگر برای هر دو تیم بگیرد اما در کل روز خوبی داشت.
وی در خصوص اعتراض سپاهانی‌ها برای یک صحنه مشکوک افزود: در نیمه دوم برخورد توپ به دست مدافع پارس جنوبی در محوطه جریمه پنالتی نبود و ادامه بازی درست بود.
رودنیل با اشاره به این‌که تیم‌ها همیشه معترض هستند و همه مشکلات از نیمکت‌ها است، گقت: کارت زرد اول و دوم بازیکن پارس جنوبی و اخراج وی از زمین درست بود.
کارشناس داوری فوتبال در پایان عنوان کرد: تغییرات زیادی در قوانین داوری ایجاد می‌شود که تیم‌ها از آن خبر ندارند؛ همیشه پیشنهاد داده‌ام که خوب است قبل از شروع لیگ برای تیم‌ها کلاسی گذاشته شود و در این خصوص توضیحاتی داده شود تا اعتراضات کم‌تر شود.
به گزارش فارس، تیم فوتبال سپاهان اصفهان در هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه خانگی خود نقش‌جهان، تیم پارس جنوبی جم را با نتیجه یک بر صفر شکست داد و با 41 امتیاز در رده دوم جدول رده‌بندی قرار گرفت.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها