X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

22 اسفند 1397, 10:48
کد خبر: 29304
خبرنگار: khani
نظرات: 6

تا وقتی شرایط همین باشد قلعه‌نویی هم سکوت می‌کند

الهویی: مثل هواداران استقلال و پرسپولیس مقابل وزارت ورزش تجمع نمی‌کنیم

الهویی: مثل هواداران استقلال و پرسپولیس مقابل وزارت ورزش تجمع نمی‌کنیم الهویی: مثل هواداران استقلال و پرسپولیس مقابل وزارت ورزش تجمع نمی‌کنیم
سعید الهویی مربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: ما مثل هواداران استقلال و پرسپولیس با بنر مقابل وزارت ورزش تجمع نمی‌کنیم و سعی می‌کنیم از روش‌های دیگری بر‌ای نشان دادن اعتراض خود استفاده کنیم.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد سعید الهویی در گفت‌وگو با میزان، در خصوص شرایط این روز‌های تیم فوتبال سپاهان اصفهان در آستانه بازی با فولاد خوزستان اظهار داشت: خداراشکر بعد از اتفاقات بازی با تراکتورسازی تیم ما خیلی زود به مسیر اصلی و امتیازگیری خود برگشت و توانستیم ۳ امتیاز بازی با پارس جنوبی را کسب کنیم تا دوباره در جمع بالانشینان جدول بمانیم.
وی در مورد تیم فوتبال خوزستان گفت: قطبی تیم خوبی دارد. درست است که در سه هفته اخیر نتایج خوبی نگرفتند، ولی وقتی عملکرد آنها در بازی‌هایی که حتی نتیجه نگرفته‌اند را بررسی می‌کنید متوجه می‌شوید که فولاد تیم بسیار منسجم و خوبی است. آنها بازیکنان تاثیرگذاری دارند و به نظرم بازی سنگینی برای تیم ما خواهد بود. اگر عملکرد آنها در بازی با استقلال را هم بررسی کنیم نشان می‌دهد که آنها با بدشانسی مقابل استقلال تهران شکست خوردند و نتیجه بیانگر روند بازی نبود.
مربی تیم فوتبال سپاهان در مورد اینکه اعضای این تیم چقدر به قهرمانی در لیگ برتر امیدوارند و تعداد مدعیان امسال زیاد است، تصریح کرد: ما اصلا به تیم‌های دیگر کاری نداریم. قلعه‌نویی اول فصل برای ما الگو و هدفی تعیین کرده که ما سعی می‌کنیم بر اساس همان الگو پیش برویم. لیگ امسال یکی از سخت‌ترین لیگ‌های چند سال اخیر فوتبال ایران است، ولی ما هم تیم با سابقه، بزرگ و پر مهره‌ای هستیم که تلاش می‌کنیم هر بازی را که حکم یک فینال دارد با بهترین نتیجه پشت سر بگذاریم.
الهویی در مورد اینکه چرا قلعه‌نویی سکوت کرده و در نشست‌های خبری قبل و بعد از بازی‌ها شرکت نمی‌کند، عنوان کرد: باید خدمت اصحاب رسانه عرض کنم که قلعه‌نویی در جلسه اول به احترام همه آنها حضور پیدا کرد و بیانیه را خواند. پس از آن هم تکسیرا را برای احترام به رسانه‌ها راهی نشست‌های خبری کرد تا حداقل یک نفر از کادرفنی پاسخگوی اصحاب رسانه باشد و غایب نباشیم. دلیل سکوت قلعه نویی تصمیماتی است که نسبت به تیم ما در فصل جاری اعمال شده و او در اعتراض به همین تصمیمات سعی کرده فعلا صحبتی نکند و تا زمانی که این تصمیمات ادامه داشته باشد او هم در نشست‌های خبری شرکت نمی‌کند.
مربی تیم فوتبال سپاهان تاکید کرد: ما مثل هواداران استقلال و پرسپولیس با بنر مقابل وزارت ورزش تجمع نمی‌کنیم. مثل مالکان و مدیران دیگر با حرف‌های خود کسی را تحت فشار نمی‌گذاریم و سعی می‌کنیم از روش‌های دیگری بر‌ای نشان دادن اعتراض خود استفاده کنیم. ما در جلساتی که با مسئولان فوتبال داشتیم خواستار عدالت برای همه تیم‌ها بودیم و این حداقل چیزی است که ما می‌توانیم برای خودمان داشته باشیم تا حق‌مان خورده نشود.
وی در پایان در مورد اینکه آیا محروم یا مصدومی برای بازی با فولاد دارند یا خیر خاطرنشان کرد: ما بازیکن محروم نداریم، ولی چند مصدوم داشتیم مثل ابراهیمی، آقایی و ایران‌پوریان که با زحمات کادر پزشکی آقایی و ایران پوریان به تمرینات برگشته‌اند و ابراهیمی هم روز به روز بهتر می‌شود. البته برای بازی با فولاد خوزستان جلال‌الدین علی محمدی را در اختیار نداریم و فکر می‌کنم از بازی‌های بعدی بتواند به شرایط بازی برگردد.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها