X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

31 فروردین 1398, 07:38
کد خبر: 29619
خبرنگار: khani
نظرات: 48

سپاهان پتانسیل این را دارد که تا آخرین لحظه برای قهرمانی بجنگد

سلطانی: آرامش قلعه‌نویی، آرامش سپاهان است

سلطانی: آرامش قلعه‌نویی، آرامش سپاهان است سلطانی: آرامش قلعه‌نویی، آرامش سپاهان است
کارشناس فوتبال گفت: در این مقطع از بازی‌ها باید تیم‌ها از حواشی دوری کنند، هواداران توجه کنند که تیم را وارد حاشیه نکنند؛ سپاهان پتانسیل این را دارد که تا آخرین لحظه برای قهرمانی بجنگد، آرامش اکنون قلعه‌نویی آرامش سپاهان را فراهم می‌کند که تمام افراد باید به این موضوع توجه کنند.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد امر‌الله سلطانی در گفت‌وگو با فارس ، پیرامون دیدار هفته گذشته تیم فوتبال سپاهان مقابل سایپا تهران اظهار داشت: بازی خوبی را شاهد بودیم، قلعه‌نویی به ترکیب نیم فصل اول خود رجوع کرد و شاهد بودیم که این ترکیب موفق عمل کرد؛ متأسفانه خریدهای نیم فصل سپاهان انتظارات قلعه‌نویی را برآورده نکرد و در شروع نیم فصل دوم شاهد عدم هماهنگی در خط دفاع و حمله سپاهان بودیم.
کارشناس فوتبال ادامه داد: ترکیبی که قلعه‌نویی مقابل سایپا راهی زمین کرد می‌تواند در بازی‌های آینده سپاهان نیز موفق باشد، تا این لحظه سپاهان نسبت به فصل قبل کامبک خوبی را داشته است، مجموعه فوتبال اصفهان نباید فشار بیش از حد به کادرفنی و بازیکنان وارد کنند، تا این لحظه سپاهان به خوبی عمل کرده است همین که سپاهان یک جام دریافت کند و جواز حضور در لیگ قهرمانان آسیا را به دست آورد موفقیت واقعی این تیم است.
وی ادامه داد: در این مقطع از بازی‌ها باید تیم‌ها از حواشی دوری کنند، هواداران توجه کنند که تیم را وارد حاشیه نکنند؛ سپاهان پتانسیل این را دارد که تا آخرین لحظه برای قهرمانی بجنگد، آرامش اکنون قلعه‌نویی آرامش سپاهان را فراهم می‌کند که تمام افراد باید به این موضوع توجه کنند.
سلطانی تصریح کرد: عملکرد دیگر تیم‌ها باید درس عبرتی برای ما باشد، شرایط که برای تراکتور ایجاد شد ضررش را در آینده خواهیم دید؛ وضعیت سپاهان اکنون خوب است باید با مدیریت سکو‌ها امید را در دل کادرفنی زنده نگه‌داریم تا آرامش تیم بر هم نخورد.
کارشناس فوتبال در خصوص دیدار بعدی سپاهان مقابل پرسپولیس تهران افزود: بازی نیم فصل اول با این بازی بسیار متفاوت است، اکنون سپاهان از لحاظ فنی از پرسپولیس قوی‌تر است و اکنون نظاره‌گر بهترین فوتبال از جانب سپاهان هستیم؛ اگر شرایط به شکلی رقم بخورد که تیم در آرامش کامل تمرین کند و اتفاقات غیر فوتبالی ایجاد نشود می‌توانم بگویم شانس پیروزی سپاهان در این دیدار بیشتر از میزبان است.
وی تصریح کرد: پرسپولیس نیز در هفته‌های اخیر علی‌رغم نتایجی که به‌دست آورده است کیفیت همیشگی خود را نداشته، شخصیت تیمی پرسپولیس باعث شده که این تیم در رتبه فعلی جدول جای بگیرد؛ بازیکنان سپاهان در فصل جاری خوب عمل کردند می‌توان به آن‌ها اعتماد کرد.
به گزارش فارس، تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان در قالب هفته بیست‌وهشتم لیگ برتر فوتبال کشور، روز جمعه 5 اردبیهشت ماه میهمان تیم پرسپولیس تهران خواهد بود.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها