X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

4 اردیبهشت 1398, 14:44
کد خبر: 29643
خبرنگار: khani
نظرات: 0

برای مصاف با صدرنشین؛

سپاهان به دنبال چهارمین پیروزی لیگ در تهران

سپاهان به دنبال چهارمین پیروزی لیگ در تهران سپاهان به دنبال چهارمین پیروزی لیگ در تهران
سه پیروزی دستاورد امیرقلعه نویی در سه سفر به تهران بوده است.
به گزارش پايگاه خبري طوفان زرد و به نقل از "ورزش سه"، سپاهان در شرایطی روز آینده به تهران سفر می کند تا برای دیدار روز جمعه برابر پرسپولیس آماده شود که در سه سفر گذشته با سه امتیاز شیرین تهران را ترک کرده است.
اولین حضور شاگردان امیرقلعه نویی به دیدار برابر استقلال در هفته دهم رقابت ها بازمی گردد که آنها با تک گل استنلی کی روش موفق شدند با پیروزی از استادیوم آزادی خارج شوند.
دو حضور دیگر سپاهان در تهران به دیدار برابر دو تیم پیکان و سایپا باز می گردد که هر دو طی نیم فصل دوم برگزار شده است. طلایی پوشان در هفته سوم رقابت ها و پس از اینکه مدت ها مقابل پیکان در کسب پیروزی ناکام بودند، توانستند با گل سیاوش یزدانی برابر این تیم به برتری برسند و هفته گذشته هم یکی دیگر از بازی های پر گل لیگ را رقم زدند و با نتیجه 5 بر 2 مقابل سایپا پیروز شدند.
روز آینده سپاهان برای چهارمین مرتبه پا به تهران می گذارد و برای دیداری آماده می شود که برانکو از آن به عنوان فینال لیگ یاد کرده است. بی شک امیر قلعه نویی و شاگردانش با توجه به فاصله 5 امتیازی و اینکه پس از برگزاری این مسابقه تنها سه دیدار تا پایان لیگ باقی خواهد ماند، به دنبال پیروزی هستند تا راه خود برای تکرار قهرمانی نیم فصل را هموارتر کنند.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها