X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

21 اردیبهشت 1398, 12:14
کد خبر: 29854
خبرنگار: khani
نظرات: 1

وقفه به ضرر تیم‌هایی است که زود شروع کردند

شهبازي: از بازیکنانم راضی نبودم

شهبازي: از بازیکنانم راضی نبودم شهبازي: از بازیکنانم راضی نبودم
سرمربی تیم فوتبال بانوان سپاهان با اشاره به پیروزی این تیم مقابل همیاری ارومیه گفت: از بازیکنانم راضی نبودم، مهاجمانمان خیلی موقعیت از دست دادند و باید خیلی بیشتر کار کنیم که در بازی‌های بعدی هم بچه‌ها و هم من اینقدر اذیت نشویم.
به گزارش پايگاه خبري طوفان زرد سمیه شهبازی در گفت‌و‌گو با فارس در خصوص دیدار با همیاری ارومیه اظهار داشت: بازی کاملا یک طرفه بود ولی متاسفانه بچه‌ها خوب از موقعیت‌ها استفاده نکردند و اگر فرصت‌ها را از دست نمی‌دادند، بالای 5 تا گل می‌زدیم، خدا را شکر که توانستیم ببریم.

سرمربی تیم فوتبال بانوان سپاهان افزود: فکر می‌کنم زمان بازی که عوض شد، روی بچه‌ها تاثیر گذاشت و این محیط باغ فردوس که آمدیم و تماشاچی‌ها خانم و آقا بودند که تشویق می‌کردند، این اتفاق بچه‌هارا غافلگیر کرد؛ همین‌طور در مورد داور امیدوارم اشتباه کنم اما متاسفانه فکر می‌کنم کمک داور با حرف‌های مربی حریف پرچم می‌زد و یک مقدار هم نا‌هماهنگ بودند ولی خداراشکر که توانستیم ببریم.

وی در خصوص عملکرد بازیکنان در این بازی بیان داشت: از بازیکنانم راضی نبودم، مهاجمانمان خیلی موقعیت از دست دادند و باید خیلی بیشتر کار کنیم که در بازی‌های بعدی هم بچه‌ها و هم من اینقدر اذیت نشویم.

شهبازی با اشاره به وقفه ایجاد شده بین بازی‌های لیگ گفت: آن وقفه به ضرر تیم‌هایی است که زود شروع کردند و به نفع تیم‌هایی که دیر شروع کردند؛ تیم‌هایی که تمرینات خود در ابتدای فصل را دیر شروع کردند، در این وقفه می توانند کارهای بدنسازی‌شان را از نو شروع کنند ولی تیمی که مانند ما زود شروع کرده دچار افت آمادگی بدنی می‌شوند که همه این‌ها روی روند کار تیم تاثیر می‌گذارد.

سرمربی تیم فوتبال بانوان سپاهان در پایان یادآور شد: خوشبختانه تا این جای نیم‌فصل ما نتایج خوبی گرفته‌ایم، امیدوارم در ادامه هم نتایج خوب و امتیازات کامل را بگیریم تا در پایان فصل روی سکو بایستیم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها