X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

20 خرداد 1398, 10:35
کد خبر: 30175
خبرنگار: lark
نظرات: 2

می خواهم به تیم ملی برسم

زینالی: سپاهان بهترین باشگاه برای پیشرفت است

زینالی: سپاهان بهترین باشگاه برای پیشرفت است زینالی: سپاهان بهترین باشگاه برای پیشرفت است
هافبک سپاهان گفت: سپاهان بزرگترین و منظم ترین باشگاه ایران است.
محمد زینالی بازیکن جدید تیم فوتبال سپاهان در گفت و گو با پایگاه خبری طوفان زرد درخصوص پیوستنش به این تیم گفت: از استقلال، پرسپولیس و چند تیم دیگر پیشنهاد داشتم اما در نهایت سپاهان را انتخاب کردم. حضور مربی بزرگی چون امیر قلعه نویی قطعا هر بازیکنی را ترغیب میکند که به سپاهان برود. همچنین باید بگویم سپاهان منظم ترین و بزرگترین باشگاه در ایران است و امسال هم در آسیا حضور دارد و این می تواند به من برای رسیدن به اهدافم که دعوت شدن به تیم ملی و لژیونر شدن است کمک کند. در آخر وجود هواداران باشعور و فهیمی بود که باعث شد به سپاهان بیایم. سپاهان بهترین باشگاه برای پیشرفت است.

زینالی درباره امیر قلعه نویی بیان کرد: بدون شک آرزوی دوران کودکی من کار کردن با ایشان بوده و آقای قلعه نویی نیازی به تعریف بنده ندارند اما چیزی که خیلی اهمیت دارد این است که در تیم بزرگی مثل سپاهان برای رسیدن به ترکیب باید تلاش کرد و من هم تمام تلاشم را می کنم تا خودم را نشان دهم.
وی درخصوص درخشش بازیکنان لیگ دسته یک در لیگ برتر افزود: کسانی که لیگ دسته اول را دنبال می کنند میدانند که سطح خیلی بالایی دارد و این را در بازی تیم نود ارومیه و پرسپولیس هم نشان دادیم و تنها با ناداوری بازی را واگذار کردیم. به هرحال این موضوع چالش جدیدی است و انشالله بتوانم خودم را اثبات کنم.
وی در ادامه درباره کسب عنوان قهرمانی با تیم سپاهان گفت: طبیعتا تیم بزرگی مثل سپاهان هیچ وقت نباید به کمتر از قهرمانی راضی باشد و من هم با آگاهی از این موضوع به سپاهان آمدم و انشالله با کمک هواداران خونگرم و پرشور امسال این مهم را به دست می آوریم.

هافبک سپاهان در پایان درباره هواداران این تیم اضافه کرد: آنها علاوه بر شور و شوق فراوان و تعصب خاصی که به تیم دارند، شعور و تعصبشان به بازیکنان تیم مثال زدنی است و فقط امیدوارم بتوانم در زمین با جان و دل برایشان بازی کنم و جواب محبت هایشان را بدهم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها