X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

26 خرداد 1398, 12:26
کد خبر: 30217
خبرنگار: khani
نظرات: 2

وظیفه من احترام به کادر فنی تیم ملی است

پورقاز : برای رسیدن به قهرمانی تلاش می کنیم

پورقاز :  برای رسیدن به قهرمانی تلاش می کنیم پورقاز :  برای رسیدن به قهرمانی تلاش می کنیم
عزت پورقاز به تازگی قرارداد خود را با تیم سپاهان تمدید کرده است.

به گزارش پايگاه خبري طوفان زرد پورقاز درباره تمديد قراردادش با سپاهان به "ورزش سه"، می گوید: بعد از پایان فصل یکی دو پیشنهاد جدی از تیم های داخلی و یک پیشنهاد از تیم های عربی دریافت کرده بودم اما ترجیح دادم که در سپاهان بمانم چون در این تیم راحت هستم و از همه مهمتر می خواهم به همراه سپاهان بازی در لیگ قهرمانان آسیا را تجربه کنم. ادامه حضور امیر قلعه نویی در سپاهان هم مزید بر علت شد که تصمیم به تمدید قرارداد خود بگیرم چون با این مربی راحت هستم و به من آزادی عمل می دهد که در برنامه های تهاجمی تیم شرکت کنم.

عزت در واکنش به این موضوع که با وجود زدن 6 گل برای سپاهان در فصلی که گذشت باز هم به اردوی تیم ملی دعوت نشده است؟ گفت: اینبار تصور می کردم به اردوی تیم ملی دعوت شوم به این خاطر که فصل خوبی به همراه تیم سپاهان داشتم و با زدن 6 گل، گل زن ترین مدافع فصل اخیر بودم اما وظیفه من این است که به سلیقه کادر فنی تیم ملی احترام بگذارم و باز هم به تلاش خود ادامه بدهم. البته مارک ویلموتس به تازگی به تهران آمده و شناخت کافی از بازیکنان داخلی ندارد و بیشتر به لیست تیم ملی در جام ملت ها نگاه کرده است. به نظرم چند بازیکن دیگر هم شایسته حضور در اردوی تیم ملی هستند و شک ندارم سرمربی تیم ملی با دیدن بازی های لیگ برتر لیست خود را تغییر خواهد داد. بنابراین من نگاه امیدوارانه ای به آینده دارم و همه تلاش خود را بکار می گیرم تا در اردوی بعدی تیم ملی حضور داشته باشم.

مدافع تیم سپاهان در مورد عملکرد تیم ملی در دو بازی اخیر گفت: من در جایگاهی نیستم که بازی های تیم ملی را نقد کنم اما به عنوان یک شهروند می گویم تیم ملی در دو بازی اخیر ارایه گر بازی خوب و تهاجمی بود و با ادامه این روند من شک ندارم به موفقیت های خوبی خواهد رسید. من شخصا با اینکه در پست مدافع میانی بازی می کنم حضور در حمله را دوست دارم و خوشبختانه در فصلی که گذشت توانستم 5 گل برای تیمم در لیگ برتر و یک گل در جام حذفی به ثمر برسانم. بازیکنان تیم ملی و فوتبال ما آنقدر توانمند هستند که توام با دفاع دست به حمله بزنند و دیدید که در کره جنوبی حتی بیشتر از کره ای ها موقعیت گلزنی ایجاد کردیم.

عزت پورقاز در پایان در مورد اهداف تیم سپاهان در فصل آتی گفت: فوتبال ادامه دارد. ما یک بار دیگر برای رسیدن به قهرمانی و بازی های خوب در لیگ قهرمانان تلاش می کنیم. امیدوارم اینبار کمتر مرتکب اشتباه شویم و اشتباهات داوری به ضرر ما نباشد.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها