X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

17 تیر 1398, 15:43
کد خبر: 30372
خبرنگار: lark
نظرات: 60

ویلموتس مربی با دانش و بزرگی است

محبی: شرایط و امکانات اردوی کردان مساعد است

محبی: شرایط و امکانات اردوی کردان مساعد است محبی: شرایط و امکانات اردوی کردان مساعد است
بازیکن جوان تیم فوتبال سپاهان گفت: از اینکه به تیم ملی دعوت شدم واقعا احساس خوبی دارم.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد، محمد محبی بازیکن تیم فوتبال سپاهان در گفت و گو با خبرنگار طوفان زرد درباره وضعیت تمرین طلایی پوشان گفت: فكر ميكنم تيم ما جزو اولين تيم هايی بود كه تمريناتش را به طور مداوم آغاز كرد و بعد از مدتی تمرين و يک بازی دوستانه خوب حالا به كردان آمديم كه هم از لحاظ آب و هوا و هم امكانات وضعيت مساعدی دارد. همه بازيكنان و كادر فنی با جان و دل كار ميكنيم تا يک سال فوق العاده را برای هواداران رقم بزنيم.

محبی درباره دعوت شدن به تیم ملی فوتبال بیان کرد: قبل از اينكه به تيم ملی دعوت شوم شنيده بودم كه آقای ویلموتس به جوانگرايی علاقه دارند و من هم خیلی اميدوار بودم این اتفاق بیفتد. امروز بعد از شنيدن خبر دعوت شدنم واقعا احساس خوبی داشتم چون قطعا آرزوی هر بازيكنی این است که برای تيم ملی کشورش به میدان برود. اميدوارم در این اردو بتوانم نظر كادر فنی را هم جلب كنم و نماينده خوبی برای سپاهان باشم.

وی راجع به ویلموتس، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران افزود: ایشان با بازيكنانی چون ادن هازارد، كمپانی و ... كار كردند و مشخص است كه از لحاظ تجربه و بار فنی مربی بزرگی هستند. كسی كه در تيم ملی بلژيک سرمربیگری كرده باشد قطعا مربی بادانشی است. گذشته از این ها، ليست امروز ايشان كه نشان از جوانگرايیشان داشت هم اين را برای من اثبات کرد كه قصد دارند به همه استعدادها فرصت بدهند.
محبی در پایان گفت: بر خود لازم میدانم از آقای حسين كاظمی نيا كه واقعا در پروسه انتقال من به سپاهان زحمت زيادی كشيد تشکر کنم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها