X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

29 مرداد 1398, 08:56
کد خبر: 30647
خبرنگار: khani
نظرات: 11

بحیرایی تنها مصدوم است

فتاحی: حضور «نورافکن» در سپاهان هنوز قطعی نشده است

فتاحی: حضور «نورافکن» در سپاهان هنوز قطعی نشده است فتاحی: حضور «نورافکن» در سپاهان هنوز قطعی نشده است
سرپرست تیم فوتبال سپاهان گفت: حضور امید نورافکن در سپاهان هنوز قطعی نشده و در حال مذاکره با این بازیکن هستیم و طی دو سه روز آینده وضعیت این بازیکن مشخص خواهد شد.

به گزارش پیگاه خبری طوفان زرد رضا فتاحی در گفت‌وگو با فارس پیرامون آخرین وضعیت پیوستن امید نورافکن به سپاهان اظهار داشت: حضور این بازیکن در سپاهان هنوز قطعی نشده و در حال مذاکره با این بازیکن هستیم و طی این دو سه روز وضعیت این بازیکن مشخص خواهد شد.

سرپرست تیم فوتبال سپاهان افزود: ما درخواست خود برای جذب این بازیکن را داده‌ایم، توافقاتی نیز انجام شده ولی توافق نهایی هنوز انجام نشده و منتظر توافق نهایی هستیم.

وی در خصوص وضعیت امید ابراهیمی نیز گفت: این بازیکن جزء بازیکنان مد نظر ماست و منتظریم ببینیم تکلیف این بازیکن با تیم قطری چه خواهد شد.

فتاحی درباره وضعیت آماده‌سازی سپاهان تصریح کرد: تیم هر روز تمرین دارد و پنجشنبه هم به سمت بوشهر حرکت خواهیم کرد؛ البته هنوز ورزشگاه محل مسابقه مشخص نشده، اما ما بر اساس برنامه‌ریزی خود بوشهر را محل بازی می‌دانیم و احتمالا ورزشگاه بوشهر محل بازی خواهد بود.

سرپرست سپاهان درباره مصدومان و محرومان این تیم در هفته اول لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: بحیرایی مصدوم است و به این بازی نمی‌رسد؛ بقیه بازیکنان آماده بازی هستند.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها