X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

6 مهر 1398, 09:43
کد خبر: 30946
خبرنگار: khani
نظرات: 1

از نظر پرسپولیسی‌ها باید همه سپاهانی‌ها اخراج می‌شدند

کیانی: قلعه‌نویی با این شعارها کوچک نمی‌شود

کیانی:  قلعه‌نویی با این شعارها کوچک نمی‌شود کیانی:  قلعه‌نویی با این شعارها کوچک نمی‌شود

پرونده هفته پنجم لیگ برتر نوزدهم، پنجشنبه بسته شد و در حساس‌ترین بازی این هفته پرسپولیس در ورزشگاه آزادی مغلوب سپاهان شد.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از روزنامه ایران حالا زردپوشان با 11 امتیاز و به لطف تفاضل گل بهتر در صدر جدول قرار دارند. جدای از مسائل فنی، تقابل‌های این دو تیم که به ال‌کلاسیکو وطنی معروف است، معمولاً با حاشیه‌های زیادی همراه بوده است. در این بازی هم شعار هواداران علیه سرمربی سپاهان و اعتراض پرسپولیسی‌ها به داور دیدار، از نکات قابل توجه بود.
کاپیتان سپاهان با بیان اینکه با شناخت کافی به مصاف پرسپولیس رفتند، به خبرنگار «ایران» گفت: «همیشه بازی با پرسپولیس شرایط خاصی دارد و این بازی هم این گونه بود. ما می‌دانستیم که بازی کردن جلوی پرسپولیس در ورزشگاه آزادی سخت خواهد بود اما روی نقاط ضعف و قوت این تیم برنامه داشتیم. بازیکنان ما از دقیقه یک تا 90 تمرکز لازم را داشتند و موقعیت آنچنانی به پرسپولیس ندادند. حق‌مان بود که بازی را ببریم.»

مهدی کیانی درخصوص اعتراض پرسپولیسی‌ها به داوری افزود: «تیمی که پیروز می‌شود، در مورد داوری صحبت نمی‌کند و تیمی که شکست می‌خورد، باخت خود را گردن داور می‌اندازد. داوران تحت فشار هستند و باید این فشار از دوش‌شان برداشته شود تا با آرامش قضاوت کنند. آنها اعتقاد داشتند که من و نورافکن باید اخراج می‌شدیم؛ از نظر پرسپولیسی‌ها باید همه بازیکنان سپاهان اخراج می‌شدند. باید بشار رسن در این بازی اخراج می‌شد، نه نورافکن. تکلی که من روی پای مهدی ترابی زدم، خطرناک نبود چرا که من پایم را کشیدم. من هیچ وقت عمداً بازیکنی را نزدم.»

بازیکن باتجربه سپاهان بیان داشت: «3 امتیاز این دیدار باعث می‌شد تیم برنده به صدر جدول برسد و این حساسیت و پرهیز از شکست، موجب شد کیفیت هر دو تیم پایین بیاید. از طرفی پرسپولیس سرحال نبود و از روزهای اوجش فاصله دارد. پرسپولیس مهره‌های زیادی دارد و می‌تواند بهتر از این باشد. در این بازی ما خیلی بهتر از آنها بودیم. تیم ما در فاز هجومی بازیکنان بسیار خوبی دارد و کی‌روش و قربانی بهترین مهاجمان لیگ هستند. گل کی‌روش هم یک گل اروپایی بود. مهم 3 امتیاز بود که به دست آوردیم. بازی کردن مقابل تیم‌های پایین جدول و بالای جدول سخت است و فرقی نمی‌کند که مقابل چه تیمی در کجای لیگ بازی می‌کنیم و همه تیم‌ها با تمام قدرت ظاهر می‌شوند. هدف‌مان قهرمانی و شاد کردن دل هواداران است.»

او درخصوص حواشی این دیدار هم صحبت کرد: «متأسفانه برخی هواداران برای تماشای فوتبال به استادیوم نمی‌آیند و می‌آیند که شعار بدهند. شعاری که هواداران علیه قلعه‌نویی سر می‌دهند و می‌گویند که مافیا است، ناراحت کننده است و کار خوبی نیست. امیر قلعه‌نویی انسان بزرگی است و با این شعارها کوچک نمی‌شود. او برای فوتبال ایران زحمات زیادی کشیده است. از نظر من یک عده خط می‌گیرند و اینها هواداران واقعی پرسپولیس نیستند.»
کاپیتان سپاهان درخصوص پاسخ قلعه‌نویی نسبت به شعاری که در ورزشگاه سر داده می‌شد، بیان داشت:«قلعه‌نویی نمی‌تواند نسبت به شعارهایی که داده می‌شود، سکوت کند. این شعار تنها در بازی با پرسپولیس به گوش می‌رسد و ما در بازی مقابل تیم‌های دیگر چنین شعاری را نشنیدیم. کسانی که فوتبال را می‌فهمند، چنین شعارهایی نمی‌دهند.»
کیانی:  قلعه‌نویی با این شعارها کوچک نمی‌شود
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها