X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

25 آبان 1398, 11:15
کد خبر: 31267
خبرنگار: khani
نظرات: 1

تأیید آرای انضباطی علیه قلعه‌نویی از سوی استیناف

تأیید آرای انضباطی علیه قلعه‌نویی از سوی استیناف تأیید آرای انضباطی علیه قلعه‌نویی از سوی استیناف
کمیته استیناف فدراسیون فوتبال آرای انضباطی صادر شده علیه تیم‌های پرسپولیس و تراکتور و امیر قلعه‌نویی، سرمربی سپاهان را تأیید کرد.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، کمیته استیناف فدراسیون فوتبال آرای خود را به شرح زیر اعلام کرد:

* درباره درخواست استیناف امیر قلعه‌نویی مبنی بر محکومیت تجدیدنظرخواهی به یکصد میلیون ریال به دلیل مطالب توهین‌آمیز نسبت مقام رسمی در فوتبال (رئیس کمیته انضباطی) این کمیته اعلام کرد با توجه به مجموع محتویات پرونده و استدلالات مندرج در رأی صادره ایراد و اعتراض مؤثری که خدشه بر دادنامه معترض عنه وارد کند، به عمل نیامده مستنداً به ماده 106 آیین‌نامه انضباطی فدراسیون فوتبال ضمن رد اعتراض، دادنامه صادره عیناً تأیید می‌شود. (رأی صادره قطعی است).

* در مورد درخواست استیناف باشگاه پرسپولیس مبنی بر محکومیت تجدیدنظرخواهی به پرداخت 200 میلیون ریال بابت ارتکاب تخلف ورود هوادار تیم به درون زمین مسابقه با توجه به گزارش مقام رسمی مسابقات و توجه به بند 2 ماده 85 و قسمت الف بند 3 ماده 86 مقرارت انضباطی فدراسیون فوتبال، با عنایت به مجموع محتویات پرونده و استدلالات مندرج در رأی صادره ایراد و اعتراض مؤثری که خدشه بر دادنامه معترض عنه وارد کند، به عمل نیامده مستنداً به ماده 107 آیین‌نامه انضباطی فدراسیون فوتبال ضمن رد اعتراض، دادنامه صادره عیناً تأیید می‌شود. (رأی صادره قطعی است).

* درباره درخواست استیناف باشگاه تراکتور مبنی بر محکومیت تجدیدنظرخواهی به پرداخت 200 میلیون ریال جریمه نقدی به دلیل سوءرفتار تیم و اخذ پنج کارت زرد از داور مسابقه در جریان بازی دو تیم ذوب‌آهن و تراکتور از سری مسابقات لیگ برتر در ورزشگاه فولاد شهر، با عنایت به مجموع محتویات پرونده و استدلالات مندرج در رأی صادره ایراد و اعتراض مؤثری که خدشه بر دادنامه معترض عنه وارد کند، به عمل نیامده مستنداً به ماده 106 آیین‌نامه انضباطی فدراسیون ضمن رد اعتراض دادنامه صادره عیناً تأیید می‌شود. (رأی صادره قطعی است).
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها