X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

5 آذر 1398, 13:15
کد خبر: 31301
خبرنگار: khani
نظرات: 4

قلعه نویی حق دارد ناراضی باشد

توتونی: سپاهان بازی راحتی مقابل تیم پیکان نخواهد داشت

توتونی: سپاهان بازی راحتی مقابل تیم پیکان نخواهد داشت توتونی: سپاهان بازی راحتی مقابل تیم پیکان نخواهد داشت
یک کارشناس فوتبال درباره بازی سپاهان و پیکان گفت: تیم‌های بزرگ مثل سپاهان برنامه‌ریزی دقیقی دارند و تعویق‌ها باعث می‌شود گاهی بازیکنان از لحاظ فیزیکی و روحی آسیب ببینند.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد توتونی، کارشناس فوتبال در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جواندر رابطه با بازی دو تیم سپاهان و پیکان در جریان رقابت‌های جام حذفی گفت: سپاهان بازی راحتی مقابل تیم پیکان نخواهد داشت و با توجه به اینکه این دیدار در جریان رقابت های جام حذفی برگزار می‌شود، هر دو تیم شانس پیروزی دارند.

او راجع به شرایط این فصل تیم سپاهان خاطرنشان کرد: سپاهان این فصل شرایط بسیار بهتری نسبت به فصل گذشته دارد و با بازی‌های انجام شده در پیش‌فصل و شروع به‌موقع تمرینات، عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشته است.

کارشناس فوتبال با اشاره به یارگیری خوب تیم سپاهان افزود: مدیریت باشگاه سپاهان نه تنها بازیکنان فصل قبل را حفظ کرده بلکه موفق شده تا بازیکنان خوبی مثل نورافکن را جذب کند. بازیکنان این چنینی تأثیر بسیار زیادی در روند موفقیت این تیم تا به حال داشته‌اند. البته باید به بازیکنان خوب دیگری مثل محبی و نیازمند نیز اشاره کرد، چراکه این بازیکنان در دیدارهای این فصل سپاهان تفاوت‌ها را رقم زده‌اند و در تیم ملی هم درخشیده‌اند.

توتونی راجع به شرایط تیم پیکان گفت: فوتبال هم مانند ورزش‌های دیگر غیرقابل پیش‌بینی است و اگرچه تیم پیکان در میانه‌های جدول حضور دارد، اما این تیم می‌تواند بازی را برای سپاهان سخت کند. باید همیشه در ذهن داشت که جایگاه تیم‌ها در جدول همیشه تعیین‌کننده و نمایان‌گر نتیجه نیست و این بازی می‌تواند چالش سختی برای سپاهان در رقابت‌های جام حذفی باشد.

مربی فوتبال در واکنش به صحبت‌های اخیر امیر قلعه‌نویی راجع به متضرر شدن تیم‌ها به خاطر وقفه‌های ایجاد شده میان مسابقات، گفت: من کاملاً به آقای قلعه‌نویی حق می‌دهم که راجع به وقفه‌های متعدد ناراضی باشد. تیم‌های بزرگ مثل سپاهان برنامه‌ریزی دقیقی دارند واین تعویق‌ها باعث می‌شود که گاهی بازیکنان از لحاظ فیزیکی و روحی آسیب ببینند.

او در پایان ادامه داد: البته تیم‌های ضعیف‌تر ممکن است گاهی از همین مسائل سود ببرند اما درباره تیم‌های قوی‌تر این مسئله صدق نمی‌کند. امیدواریم مسئولین تلاش کنند تا برنامه‌ریزی بهتر و دقیق‌تری صورت گیرد تا تیمی به خاطر برنامه مسابقات ضرر نکند.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها