X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

11 دی 1398, 10:45
کد خبر: 31644
خبرنگار: khani
نظرات: 0

مسابقات‌مان پوشش خبری ندارد

محمودی: یک یا دو بازیکن به جمع‌مان اضافه می‌شوند

محمودی: یک یا دو بازیکن به جمع‌مان اضافه می‌شوند محمودی: یک یا دو بازیکن به جمع‌مان اضافه می‌شوند
سرمربی تیم فوتبال بانوان سپاهان اصفهان گفت: در حال مذاکره با چند بازیکن هستیم و احتمالاً یک یا دو بازیکن به جمع‌مان اضافه خواهند شد.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از تسنیم ، تیم فوتبال بانوان سپاهان در حالی نیم‌فصل نخست لیگ برتر را به پایان رساند که در هفته پایانی نیم‌فصل توانست با نتیجه 3 بر صفر مقابل پالایش گاز ایلام به برتری برسد و با 23 امتیاز رده سوم جدول رده‌بندی را حفظ کند.

بیان محمودی سرمربی تیم فوتبال بانوان سپاهان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان، درباره عملکرد تیمش در دور رفت لیگ برتر اظهار داشت: خدا را شکر تا نیم‌فصل عملکرد خوبی داشتیم و از عملکرد تیم راضی هستم.

وی ادامه داد: با تغییرات زیادی که پیش از شروع مسابقات انجام دادیم 70 درصد تیم تغییر کرده است چون اول فصل با 10 جلسه تمرین مسابقات را شروع کردیم.

سرمربی تیم فوتبال بانوان سپاهان بیان کرد: در 2 هفته اول لیگ کمی ناهماهنگ بودیم اما هفته به هفته بهتر شدیم و پیشرفت کردیم.


وی درباره برنامه‌ تیمش در تعطیلات نیم‌فصل گفت: برنامه خاصی نداریم فقط قصد داریم در نیم‌فصل و قبل از دیدار مهمی که با وچان کردستان داریم یک اردو در خارج اصفهان برگزار کنیم. در حال مذاکره باچند بازیکن هم هستیم و احتمالاً یک یا دو بازیکن به جمع‌مان اضافه خواهند شد.

وی در خصوص داوری‌های لیگ برتر فوتبال بانوان اظهار داشت: اوایل لیگ به دلیل مشکلاتی که داوران داشتند قضاوت داوران به ضرر همه تیم‌ها بود اما به نظرم داوران نسبت به سال‌های گذشته بهتر شده‌اند و بهتر از سال‌های گذشته قضاوت می‌کنند.

سرمربی تیم فوتبال بانوان سپاهان گفت: اصفهان قطب بزرگ فوتبال در کشور است. ای کاش تیم‌های دیگر لیگ برتر کمی به باشگاه‌های بزرگ ذوب‌آهن و سپاهان نگاه می‌کردند.

وی بیان کرد: یکی از مشکلاتی که امسال با آن دست و پنجه نرم می‌کنیم این است که مسابقات‌مان پوشش خبری ندارد.

محمودی ادامه داد: سال گذشته خبرنگاران و عکاسان برای پوشش بازی‌ها می‌آمدند و این باعث می‌شد فوتبال بانوان پوشش خبری خوبی داشته باشد، اما امسال این‌گونه نیست و تنها مشکل ما همین است که از ورود خبرنگاران و عکاسان و در کل آقایان جلوگیری می‌شود.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها