X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

23 دی 1398, 14:31
کد خبر: 31706
خبرنگار: khani
نظرات: 10

برنامه‌ای برای جذب «زهیوی» نداریم

قلیچ‌خانی: تمام تمرکز قلعه‌نویی روی سپاهان است

قلیچ‌خانی: تمام تمرکز قلعه‌نویی روی سپاهان است قلیچ‌خانی: تمام تمرکز قلعه‌نویی روی سپاهان است
مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال سپاهان درباره احتمال جدایی امیر قلعه‌نویی از سپاهان و انتخاب او به عنوان سرمربی تیم ملی گفت: در این مورد خود قلعه‌نویی می‌تواند جواب دهد اما تنها چیزی که می‌توانم بگویم این است که تمام تمرکز قلعه‌نویی، روی سپاهان است

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد سیامک قلیچ‌خانی در گفت‌وگو با تسنیم،درباره احتمال جدایی امیر قلعه‌نویی از تیم فوتبال سپاهان و انتخاب او به عنوان سرمربی تیم ملی، اظهار داشت: در این مورد خود آقای قلعه‌نویی می‌تواند جواب دهد اما تنها چیزی که من می‌توانم بگویم این است که تمام تمرکز قلعه‌نویی، روی سپاهان است.

وی شایعات به وجود آمده درباره احتمال پیوستن رحیم زهیوی به تیم سپاهان را رد کرده و گفت: هیچ برنامه‌ای برای جذب زهیوی نداریم و این بازیکن فقط در تمرینات شرکت کرده است. زهیوی از امیر قلعه‌نویی خواهش کرده بود تا زمانی که تیم در تهران است، در تمرینات حضور پیدا کند و ایشان هم موافقت کرد.

مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال سپاهان درباره فعالیت‌های این تیم در روز پایانی فصل نقل و انتقالات زمستانه، خاطرنشان کرد: تا ساعت 24 امشب، مشخص می‌شود که چه بازیکنانی به جمع ما اضافه خواهند شد.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها