X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

13 اردیبهشت 1399, 13:50
کد خبر: 32335
خبرنگار: khani
نظرات: 6

یک عده در اصفهان دوست ندارند من کار کنم!

آذری: سپاهان را دوست دارم اما تمام انرژی خود را روی فولاد گذاشته‌ام

آذری: سپاهان را دوست دارم اما تمام انرژی خود را روی فولاد گذاشته‌ام آذری: سپاهان را دوست دارم اما تمام انرژی خود را روی فولاد گذاشته‌ام
مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان گفت: به عنوان یک اصفهانی سپاهان را دوست دارم، اما در حال حاضر تمام انرژی خود را روی فولاد گذاشته‌ام و به چیز دیگری هم فکر نمی‌کنم.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد سعید آذری در گفت‌وگو با میزان، در خصوص اینکه آیا برای شروع تمرینات و بازی‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه فولاد خوزستان چیزی اعلام شده یا خیر، اظهار داشت: هنوز به صورت رسمی چیزی به ما اعلام نشده است و تا زمانی که ستاد مبارزه با کرونا و مسئولان فوتبال تصمیم نهایی را رسما اعلام نکنند، تمرینات را آغاز نمی‌کنیم.

وی در مورد اینکه سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال اعلام کرده چند باشگاه به صورت مخفیانه تمرینات گروهی برگزار می‌کنند گفت: قطعا فولاد خوزستان جزو این باشگاه‌ها نیست. تا زمانی که دستورالعمل بهداشتی برای شروع تمرینات به دست‌مان نرسد، ما فعالیت‌های‌ خود را آغاز نمی‌کنیم. اگر لیگ برتر نباشد خیلی بهتر از این است که یک تیم مثلا فولاد، در توسعه و شیوع بیشتر این بیماری کمک کند. به نظرم اگر قرار بر بیشتر شدن بیماری است ادامه بازی‌ها به صلاح نیست.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان در واکنش به اینکه بار‌ها از او به عنوان یکی از گزینه‌های مدیرعاملی باشگاه سپاهان نام‌برده شده و در یکی، دو روز گذشته هم این بحث دوباره به میان آمد، تصریح کرد: به عنوان یک اصفهانی سپاهان را دوست دارم، اما در حال حاضر تمام انرژی خود را روی فولاد گذاشته‌ام و به چیز دیگری هم فکر نمی‌کنم.

آذری در پایان خاطرنشان کرد: باشگاه‌های دیگر به من ارتباطی ندارند، اما باز هم مثل قبل اعلام می‌کنم که کسی با من صحبتی در این مورد نداشته است. البته اینکه یک عده در اصفهان دوست ندارند، من هم باشم و کار کنم، بر هیچ‌کسی پوشیده نیست. این افراد می‌دانند که من روش خاص خودم را دارم و زیر بار حرف زور نمیروم؛ به همین دلیل از من خوش‌شان نمی‌آید.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها