X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

21 اردیبهشت 1399, 11:17
کد خبر: 32373
خبرنگار: khani
نظرات: 1

در تهران آنها را برده بودیم و در اصفهان هم می‌توانستیم امتیاز بگیریم

میرزایی: کاش نتیجه بازی با پرسپولیس در زمین رقم می‌خورد

میرزایی: کاش نتیجه بازی با پرسپولیس در زمین رقم می‌خورد مهاجم سپاهان از شرایط خودش و تیمش در طول فصل نوزدهم و دوران تعطیلی فوتبال صحبت کرد.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد رضا میرزایی در گفتگو با ایلنا در خصوص شرایط این روزهای خودش در دوران تعطیلی فوتبال اظهار داشت: در این شرایط که فوتبال تعطیل است ما در خانه مشغول تمرینات هستیم و با سیستم‌ها و تجهیزاتی که در اختیارمان قرار گرفته است عملکردمان به اطلاع کادرفنی می‌رسد و مرتباً با آنها در تماس هستیم و گزارش کار ارائه می‌دهیم. در این مدت صحبت از تمرینات گروهی چند تیم در رسانه‌ها مطرح شد ولی در سپاهان از این خبرها نیست و ما تمرینات گروهی نداشتیم. این را هم بگویم که تمرینات اختصاصی هرچقدر هم اصولی باشد بازهم جای تمرینات گروهی و دسته جمعی را نمی‌گیرد. در کل دلمان برای فوتبال خیلی تنگ شده است و امیدوارم هرچه زودتر از شر این شرایط خلاص شویم و اوضاع به شکل عادی خودش برگردد و بتوانیم بازی کنیم.

وی درمورد اینکه قرار است سرنوشت لیگ برتر به زودی مشخص شود و اینکه چه تصمیمی در این مورد باید گرفته شود هم گفت: همانطور که گفتم دلمان برای فوتبال تنگ شده است ولی سلامتی افراد از هر چیزی واجب‌تر و مهم‌تر است و امیدوارم اگر هم قرار است بازی‌ها از سر گرفته شود در شرایطی باشد که خطری نداشته باشد و اگر قرار باشد در شرایط خطرناک بازی کنیم برگزار نشود بهتر است. این هم که می‌گویند اگر لیگ تعطیل شد باید قهرمان مشخص شود را قبول ندارم چراکه هنوز چیزی تمام نشده و تا به حال ندیدم در این شرایط بگویند یک تیم قهرمان است. چندین سال قبل در زمان کرانچار که من آن موقع سنم کم بود و هوادار سپاهان بودم یادم است 13 امتیاز با صدر جدول اختلاف داشت ولی در نهایت قهرمان شدند و هر اتفاقی در فوتبال ممکن است رخ دهد و فکر می‌کنم کار قهرمانی لیگ هنوز تمام نشده و ما و 1-2 تیم دیگر همچنان شانس رسیدن به صدر جدول را داریم. ضمن اینکه ما در جام حذفی هم مدعی قهرمانی هستیم و در آسیا هم با وجود اینکه در گروه مرگ قرار گرفتیم ولی امید زیادی به صعود به مراحل بالاتر داریم.

مهاجم سپاهان درمورد عملکرد خودش در لیگ نوزدهم توضیح داد: من یک فصل قرضی در فولاد بازی کردم و فصل خیلی خوبی داشتیم. تنها شکست پرسپولیس در طول فصل را رقم زدیم و توانستیم تراکتور را در تبریز مقابل چشم هوادارانش شکست دهیم و تیم خیلی خوبی بودیم و فصل خوبی آنجا داشتم ولی طبق قراردادم با سپاهان ابتدای فصل به تیم برگشتم و با وجود اینکه بازیکنان خوبی در پست من در تیم داریم ولی توانستم جایم را در ترکیب باز کنم و در پست‌های مختلف هم به میدان رفتم و فکر می‌کنم کادرفنی از عملکردم راضی باشد. من در حال حاضر به همراه رسول نویدکیا تنها بومی‌های سپاهان هستیم و هواداران هم به من به خاطر اینکه در تیم شهر خودم حضور دارم لطف دارند.

میرزایی در مورد تغییر پستش در سپاهان و بازی در پست دفاع راست هم توضیح داد: من در فولاد هم دفاع راست و چپ بازی کرده بودم و با این پست آشنایی دارم. فکر می‌کنم به دلیل سرعت بالایم کادرفنی برای این من را در پست دفاع راست بازی داد که از عقب اضافه شوم و نفوذ کنم. من هرجا که کادرفنی بخواهد بازی می‌کنم و مشکلی ندارم ولی فکر می‌کنم پست وینگر برایم راحت‌تر باشد.

وی در مورد اینکه سپاهان ابتدای فصل مدعی اصلی قهرمانی بود ولی حالا 10 امتیاز با صدر جدول فاصله دارد هم گفت: بله ما تا یک مقطع واقعاً خوب جلو رفتیم ولی چند مساوی باعث شد امتیازات مهمی از دست بدهیم و در نهایت کار به اینجا برسد. شکست مقابل صنعت نفت کارمان را سخت کرد و در مورد بازی با پرسپولیس هم باید بگویم کاش نتیجه بازی در زمین فوتبال رقم می‌خورد به این شکل بدون انجام بازی نتیجه اعلام نمی‌شد. ما در تهران و در ورزشگاه آزادی پرسپولیس را مقابل چشم هوادارانش شکست داده بودیم و می‌توانستیم در اصفهان هم آنها را ببریم یا حداقل یک تساوی از آنها بگیریم. اگر بازی برگزار می‌شد و ما برده بودیم الان به جای 10 امتیاز 4 امتیاز اختلاف داشتیم.

بازیکن سپاهان در مورد اینکه می‌گویند این تیم قصد بازی مقابل پرسپولیس را نداشت هم خاطرنشان کرد: من هیچ وقت دروغ نمی‌گویم و همیشه سعی کردم صادقانه رفتار کنم و الان هم باید بگویم واقعاً قصد ما حضور در زمین و بازی کردن بود ولی اتفاقاتی افتاد که از دست ما خارج بود. وقتی 40-50 هزار بلیت فروخته می‌شود ولی صبح روز بازی می‌گویند بدون تماشاگر باشد مشخص است که هواداران واکنش نشان می‌دهند. این مهم‌ترین بازی فصل بود و هواداران ما از چند ماه قبل منتظر آن بودند و این را هم باید بگویم لطف فوتبال به خاطر تماشاگرانش است و اگر ما می‌رویم بازی می‌کنیم به این خاطر است که 3 امتیاز به هواداران هدیه دهیم و آنها را خوشحال کنیم. در آن روز هم با دیر به ورزشگاه رسیدیم ولی سریع به رختکن رفتیم و همه کارهای لازم برای برگزاری بازی را به سرعت انجام دادیم ولی در نهایت بازی برگزار نشد. بازهم می‌گویم اگر نتیجه این بازی در زمین رقم می‌خورد خیلی جالب‌تر بود.

میرزایی در مورد وضعیت فصل آینده خودش هم توضیح داد: هنوز زود است بخواهیم در این مورد صحبت کنیم چرا که مربوط به پایان فصل است. من با سپاهان قرارداد دارم ولی پیشنهاداتی هم دارم که پیشنهاد خارجی هم هست. من فصل گذشته هم از مالمو سوئد پیشنهاد داشتم و کارهایم داشت جور می‌شد که بروم ولی در نهایت قسمت این بود که بمانم و برای فصل بعد هم هرچه قسمت باشد همان می‌شود.

وی در پایان گفت: خیلی دوست دارم اولین قهرمانی خودم با سپاهان را جشن بگیرم و اگر در این فصل توانستیم جام به هواداران هدیه دهیم که چه بهتر و اگر نشد فصل آینده حتما از شرمندگی آنها خارج می‌شویم.

نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها