X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

10 تیر 1399, 11:12
کد خبر: 32561
خبرنگار: khani
نظرات: 0

مربی سپاهان:

رسیدن به قهرمانی سخت است ولی کسب سهمیه حساس است

رسیدن به قهرمانی سخت است ولی کسب سهمیه حساس است مربی پرتغالی جدید تیم سپاهان اعتراف کرد رسیدن تیمش به صدر جدول کار سختی است ولی رقابت برای کسب سهمیه با حساسیت بالایی ادامه دارد.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از ایسنا ، واسکو اوورا مربی جدید دروازه‌بان‌های سپاهان با حضور در تمرینات کار خود را با سپاهان رسما آغاز کرد و این مربی پرتغالی دستیار جدید امیر قلعه نویی در تیم اصفهانی است.

او درباره دلیل حضور در ایران و تیم سپاهان گفت: مربی های پرتغالی در حال حاضر در سراسر جهان شناخته شده هستند. کیفیت کار مربی‌های پرتغالی بالا است. روی تاوارس در سپاهان کار خوبی داشت و درها را باز کرد. به همین دلایل، سپاهان به دنبال یافتن یک مربی پرتغالی دیگر بود. چند پیشنهاد از چین داشتم که همه را رد کردم و در نهایت به پیشنهاد سپاهان پاسخ مثبت دادم و به این تیم آمدم. بازی‌های زیادی تا پایان لیگ ایران باقی نمانده است و رسیدن به صدر جدول و قهرمانی سخت است. درباره کسب سهمیه هم چندین تیم با هم رقابت می‌کنند و رقابت از حساسیت بالایی برخوردار است.

این مربی پرتغالی درباره حضور در ایران در شرایطی که ویروس کرونا نیز وجود دارد افزود: زندگی با ترس ۱۰ برابر خطرناک تر از زندگی در شرایط کرونایی است و باید با این حقیقت روبرو شد و با آن به مقابله پرداخت. این مشکلی است که در سراسر جهان با آن درگیر هستیم و باید از بین ببریم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها