X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

13 مرداد 1399, 13:16
کد خبر: 32734
خبرنگار: khani
نظرات: 11

بعد از پنالتی دیگر در زمین گیج می‌زدم؛

مصلح: آدم‌ها تا یک جایی صبر دارند !

مصلح: آدم‌ها تا یک جایی صبر دارند ! شایان مصلح می گوید کمیته اخلاق و داور مسابقه، تمرکز او را پیش از بازی حساس با استقلال به هم ریخته اند.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از "ورزش سه"، شایان مصلح یکی از مهم ترین نام های دیدار استقلال و سپاهان بود؛ او پیش از بازی به واسطه پستی توئیتری که به او منتسب شده بود، با محرومیت مواجه شده بود و در فاصله 4 ساعت مانده تا شروع بازی با توجه به بیانیه باشگاه سپاهان و مستنداتی که این باشگاه اصفهانی ارائه کرد، بخشیده شد تا مطابق انتظارات در کنار مهدی زاده، زوج قلب خط دفاعی طلایی پوشان باشد.


این بازیکن اما نمایش خوبی در مقابل استقلال نداشت؛ گل اول بازی به دلیل درگیری ایجاد شده میان او و دیاباته که به خطای پنالتی منجر شد، به ثبت رسید و گل دوم بازی هم با گل به خودی این بازیکن گیلانی.


همانطور که رضا فتاحی سرپرست تیم فوتبال سپاهان نیز به این موضوع اشاره کرده بود که محرومیت و دوندگی سبب از دست رفتن تمرکز مصلح شده، خود این بازیکن هم این مسئله و مشکل را تایید می کند.


مصلح که پس بازی و مقابل دوربین های تلویزیونی نشانی از آن مرد همیشه خندان گذشته نداشت، اینطور به محرومیت خود واکنش نشان داد و گفت:« اجازه بدهید من صحبت کنم. از صبح در به در ما را در کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال چرخانده اند ! بازیکنی که شب بازی دارد، باید از صبح روی پایش باشد؛ هی برود و هی بیاید و محرومیتی را بردارد که اصلا معلوم نیست برای چه کسی هست و دو روز پیش به او اعلام کرده اند.»


صحبت های بعدی مصلح در رابطه با تصمیم بیژن حیدری برای اعلام پنالتی به سود استقلال بود و در این مورد اینطور توضیح داد:« متاسفانه پنالتی را بروید و ببینید. بازیکن آنها اول من را می زند؛. من می افتم و پنالتی را برای آنها می گیرد.»


شایان در ادامه در مورد بازی نه چندان خوب خود با عصبانیت و ناراحتی ادامه داد و افزود:« ببینید فوتبالیست؛ اصلا آدم‌ها تا یک جایی صبر دارند. بعد از آن پنالتی من خودم دیگر در زمین گیج می زدم و مانده بودم که داور چه چیزی را پنالتی گرفته است.»
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها