X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

2 شهریور 1392, 12:28
کد خبر: 3982
خبرنگار: farzaneh
نظرات: 12

خلیل زاده: نگفته بودم پرسپولیسی ۶ آتشه ام/ می‌خواهم تا آخر فوتبالم در سپاهان باشم

خلیل زاده: نگفته بودم پرسپولیسی ۶ آتشه ام/ می‌خواهم تا آخر فوتبالم در سپاهان باشم خلیل زاده: نگفته بودم پرسپولیسی ۶ آتشه ام/ می‌خواهم تا آخر فوتبالم در سپاهان باشمشجاع خلیل زاده در گفتگو با ایمنا، در خصوص بازی شب گذشته سپاهان و صبا اظهار داشت: فکر نمی‌کردم صبا انقدر تیم خوبی باشد و با مهاجمان بسیار خوبی مانند آقای عنایتی و فرید کریمی باید بگویم بهترین تیمی که تاکنون برابرش بازی کردیم همین صبا بوده است. آنها فشار زیادی روی دروازه ما آوردند اما ما توانستیم با زیرکی بازیکنان با ارائه یک بازی هوشمندانه برنده بازی باشیم.
او که با بازی خوبش در خط دفاع سپاهان یکی از بهترین بازیکنان بازی شب گذشته لقب گرفت در این خصوص بیان داشت: البته همه بازیکنان خوب بازی کردند نه تنها من، تیم خوب بازی کرد که توانستیم ۳ امتیاز بازی را بگیریم.
مدافع سپاهان در خصوص جر و بحث‌هایی که بین بازیکنان در حین بازی به وجود می‌آمد اینگونه توضیح داد: البته جر و بحث نیست بلکه صحبت است که آن هم طبیعی است زیرا آقای عقیلی که کاپیتان تیم است به بازیکنانی که حرکت می‌کنند یادآوری می‌کند که حواسشان به پشت سرشان باشد. اصلاً مشکل خاصی نیست.
خلیل زاده در مورد اینکه قبل از اینکه به سپاهان بیاید گفته بود پرسپولیسی ۶ آتشه است تصریح کرد: اصلاً و به هیچ وجه من چنین صحبتی نکرده بودم و باید بگویم اصلاً اینگونه نیست و من سپاهانیِ سپاهانی هستم، سعی می‌کنم تا آخر فوتبالم در سپاهان باشم، با هواداران ارتباط برقرار کردم و هم آنها از من راضی هستند و هم من از آنها راضیم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها