X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

11 شهریور 1392, 11:04
کد خبر: 4220
خبرنگار: majidsad
نظرات: 6

تابش: جباری باید بازگردد و با قدرت بازی کند/ نتایج ما خیلی راضی‌کننده نیست

تابش: جباری باید بازگردد و با قدرت بازی کند/ نتایج ما خیلی راضی‌کننده نیست تابش: جباری باید بازگردد و با قدرت بازی کند/ نتایج ما خیلی راضی‌کننده نیست
قائم مقام باشگاه سپاهان گفت: مجتبی جباری باید بازگردد و با توجه به اینکه در سال جام جهانی هستیم، با قدرت بازی کند.

مسعود تابش در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد تساوی سپاهان در دیدار هفته گذشته مقابل داماش گفت: در این دیدار چند بازیکن ما حاضر نبودند و در نهایت به تساوی رسیدیم انشاءالله از این هفته بازی‌هایمان را با قدرت بیشتری دنبال می‌کنیم و نتیجه قابل قبولی را کسب خواهیم کرد. طبیعی است که نتایج تا به اینجا خیلی راضی‌کننده نبوده است. در دیدار قبلی هم بازیکنان زیادی از ما غایب بودند انشاءالله در ادامه روند رو به رشدی را طی خواهیم کرد.

وی در مورد دیدار راه‌آهن و اینکه این تیم چند هفته است نتیجه نگرفته، عنوان کرد: تیم‌هایی که این شرایط را دارند معمولا خطرناک هستند. ما باید تلاش کنیم تا امتیازاتی که در هفته‌های گذشته از دست دادیم جبران کنیم و انشاءالله با توجه به اینکه در خانه خودمان به میدان می‌رویم به پیروزی می‌رسیم.

تابش در مورد اینکه سرانجام مجتبی جباری چه شد، اظهار داشت: زلاتکو کرانچار سرمربی تیم اعلام کرده بود با اینکه جباری خودش گفته بود خسته است باید تصمیمی در مورد بازی کردن بگیرد و کار خود را محکم ادامه دهد. با توجه به اینکه جام جهانی در پیش است حیف است که جباری بخواهد از فوتبال کنار برود و باید بازگردد و با قدرت به کار خود ادامه دهد.

وی در مورد اینکه آیا مجتبی جباری به اصفهان بازگشته است، اظهار داشت: یکی دو روز بیمار بودم و نمی‌دانم آیا جباری به اصفهان بازگشته یا نه. اما این مسئله باید هر چه زودتر حل شود و مشکل چندان جدی‌ای نیست. این شرایط پیش می‌آید و با مدیریتی که می‌شود مسئله حل خواهد شد.

قائم مقام باشگاه سپاهان در پایان اظهار داشت: در ابتدای فصل مثل ماشین‌های گازوئیلی یک مقدار دیر راه می‌افتیم اما در ادامه وضعیت‌مان درست می‌شود. با توجه به اینکه لیگ 16 تیمی شده و احتمال افتادن تیم‌ها بالا رفته است همه انگیزه زیادی دارند و دیگر نمی‌توان گفت یک مسابقه آسان است. امیدوارم در ادامه با نتایجی که بگیریم می‌توانیم هواداران را خوشحال کنیم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها