X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

23 شهریور 1392, 15:58
کد خبر: 4556
خبرنگار: aftabgardan
نظرات: 4

تابش: امیدواریم خستگی جباری رفع شده باشد تا از او استفاده کنیم/ نظرات بازیکنان در فیس بوک ، موضع باشگاه نیست

تابش: امیدواریم خستگی جباری رفع شده باشد تا از او استفاده کنیم/ نظرات بازیکنان در فیس بوک ، موضع باشگاه نیست تابش: امیدواریم خستگی جباری رفع شده باشد تا از او استفاده کنیم/ نظرات بازیکنان در فیس بوک ، موضع باشگاه نیست
سایت گل-زردپوشان اصفهانی این روزها در کشاکش حضور پرهیاهوی مجتبی جباری ، هافبک اسبق استقلال در اردوگاه خود قرار داشته و از سویی نیز با بحث ماندن یا رفتن رحیمی ، مدیرعامل کنونی خود در این سمت نقل محافل رسانه ای شده اند . مسعود تابش ، معاون باشگاه سپاهان در خصوص اتفاقات رخ داده این روزهای باشگاه اصفهانی به " گل " گفت : سپاهان در حال حاضر در وضعیت خوبی قرار دارد و ما در تلاشیم تا با وضعیت کنونی تیم خوبی را در قواره های قهرمانی در لیگ حفظ کنیم .
وی همچنین درباره خبر رفتن رحیمی ، مدیرعامل این تیم از باشگاه که روز گذشته در صفحه فیس بوک محرم نویدکیا درج شده بود نیز خاطرنشان کرد : بنده این خبر را به شدت تکذیب می کنم ، اگر نویدکیا هم این خبر را در صفحه شخصی خود منتشر کرده چندان قابل استناد نیست و مسئولین ارشد سپاهان در خصوص این مسئله تصمیم خواهند گرفت . البته من می دانم که قرارداد آقای رحیمی با باشگاه به اتمام رسیده ولی به زودی تمدید خواهد شد و ایشان به مانند گذشته با قدرت کارهای خود را در سپاهان پیگیری خواهند نمود .
تابش درباره حضور ترابیان ، رئیس هیئت مدیره سپاهان در جریان فعالیت های اجرایی این تیم نیز ادامه داد : آقای ترابیان رئیس هیئت مدیره باشگاه هستند که بنا به صلاحدیدشان ، به صورت مستمر در امور جاری تیم اعمال نظر می کنند . این دخالت ایشان به هیچ وجه موازی کاری در مدیریت تیم نیست و آقای رحیمی هم از استقلال لازم برای فعالیت های خود برخوردارند .
معاون فنی باشگاه سپاهان در خصوص شرایط مجتبی جباری در این تیم نیز افزود : مجتبی بازیکن بزرگی است و ما برای او احترام قائل هستیم ، درباره وضعیت اینم بازیکن هیچ مشکل خاصی نیست و در چند روز آینده با او جلسه ای خواهیم داشت تا به جمع هم تیمی های خود بازگردد . آقای کرانچار به خود بنده گفتند که با توجه به صحبتی که جباری درباره خستگی خود داشته ، او را به باشگاه واگذار می کند تا تدابیر لازم درباره او توسط سپاهان صورت بگیرد.
وی ادامه داد : جباری با سپاهان قرار داد دارد و من به عنوان یک ورزشکار قدیمی و نه به عنوان معاون سپاهان معتقدم که او باید این صحبت ها را کنار بگذارد و طبق قرارداد و اصول حرفه ای به خدمت تیمش درآید . ما هم امیدواریم که خستگی او در رفته باشد تا بتوانیم از او استفاده کرده و به این صحبت ها پایان بدهیم .
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها