X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

24 شهریور 1392, 17:36
کد خبر: 4590
خبرنگار: aftabgardan
نظرات: 5

سیمکانی: سپاهان می‌تواند با انگیزه‌اش پرسپولیس را شکست دهد

سیمکانی: سپاهان می‌تواند با انگیزه‌اش پرسپولیس را شکست دهد سیمکانی: سپاهان می‌تواند با انگیزه‌اش پرسپولیس را شکست دهد
عباس سیمکانی، پیشکسوت فوتبال در گفتگو با ایمنا در مورد دیدار تیم‌های سپاهان و پرسپولیس اظهار کرد: این بازی، یک بازی حیاتی برای تیم سپاهان است و می‌تواند این تیم را احیا کند.
وی ادامه داد: سپاهان یک برد روحیه‌بخش را به دست آورد و می‌تواند با برتری مقابل پرسپولیس شرایطش را تثبیت کند. این بازی برای کرانچار هم حساس است و این مربی باید تدابیر خاصی را برای بازیکنان کلیدی پرسپولیس اتخاذ کند.
سیمکانی در ادامه بیان کرد: سپاهان با برد مقابل پرسپولیس می‌تواند در رده‌های بالا قرار بگیرد و خود را از حاشیه‌ نصفه و نیمه‌ای که برایش به وجود آمده بود برهاند. تیم تهرانی هم به دنبال این است تا با بردن این دیدار، نشان بدهد بردهای قبلی اتفاقی نبوده است.
وی در مورد انگیزه بالای بازیکنان سپاهان در دیدار مقابل استقلال خوزستان هم تصریح کرد: بازیکن آیینه سرمربی‌اش است؛ بعد از اینکه باشگاه سپاهان به کرانچار اولتیماتوم داد و به این سرمربی شوک وارد شد، انگیزه‌ وی برای ادامه‌ کار بیشتر شد و این انگیزه را به بازیکنانش هم تزریق کرد. دیدید که اعتماد به نفس مهاجمین سپاهان هم در این دیدار بالا بود و توانستند یک برد خوب را به دست بیاورند.
پیشکسوت سپاهان در مورد پیش‌بینی‌اش از این دیدار هم اظهار کرد: به دلیل این که هر دو تیم با احتیاط وارد زمین می‌شوند، به احتمال زیاد این بازی مساوی خواهد شد.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها