X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

25 شهریور 1392, 11:18
کد خبر: 4604
نظرات: 7

هيچ گزينه‌اي براي مديرعاملي انتخاب نشده‌ است

هيچ گزينه‌اي براي مديرعاملي انتخاب نشده‌ است
هيچ گزينه‌اي براي مديرعاملي انتخاب نشده‌ استتابش: شرايط سپاهان بهتر شده است


قائم مقام باشگاه سپاهان گفت: هنوز هيچ گزينه‌اي براي مديرعاملي انتخاب نشده و حتي با استعفاي رحيمي موافقت نشده است.

--------------------------------------------------------------------------------


مسعود تابش در مورد شرايط سپاهان و ديدار مقابل پرسپوليس گفت: بازي بسيار حساسي است بازيکنان تمرين مي‌کنند و شرايط تيم بسيار خوب است منهاي پيروزي مقابل استقلال خوزستان روند تيمي ما بسيار بهتر شده و با گذشته زمان و رسيدن مصدومان باز هم بهتر خواهيم شد.

به گزارش فارس ، وي با اشاره به نزديکي تيم‌ها به يکديگر عنوان کرد: مسابقات امسال بسيار سخت است و هيچ بازي را آسان نمي‌توان قلمداد کرد. بازي گسترش فولاد و پرسپوليس را مي‌ديدم که بسيار پاياپاي بود بازي‌ها خيل سخت شده و با توجه به 16 تيمي شدن ليگ همه براي نيفتادن تلاش مي‌کنند.

تابش در مورد اينکه رحيمي گفته مي‌شود مدتي در باشگاه حاضر نمي‌شود و خبرها حکايت از استعفاي او دارد، گفت: در هر صورت عليرضا رحيمي در جلسه ديروز هيئت مديره از سمت خود خداحافظي کرد و استعفا داد البته هنوز اين موضوع به صورت رسمي اعلام نشده اما آقاي رحيمي خداحافظي کرده است.

وي در مورد اينکه از محمدرضا ساکت و اکبر ترکان به عنوان گزينه‌هاي احتمالي مديرعاملي اين تيم نام مي‌برند، خاطرنشان کرد: هنوز هيچ گزينه‌اي انتخاب نشده است و حتي مي‌توان گفت با استعفاي رحيمي موافقت نکرده و درست است که رحيمي استعفا کرده اما هيئت مديره و تشکيلات باشگاه موافقت خود را اعلام نکرده‌اند و بايد اين موضوع مشخص شود.

قائم مقام باشگاه سپاهان در مورد وضعيت مجتبي جباري و اينکه آيا راضي هستند او به تيم ديگري برود، گفت: جباري هم هنوز نيامده و وضعيت او نامشخص و سخت است. به شخصه خودم اصلا به عنوان يک فرد راضي نيستم مجتبي جباري نه تنها به استقلال و هيچ تيم ايراني ديگري برود بلکه او بازيکن ماست.

وي در مورد اينکه گفته مي‌شود علي کفاشيان و مسئولان وزارت ورزش براي حل مشکل جباري وارد عمل شده‌اند، خاطرنشان کرد: البته من به دليل مشکل سياتيکم مدتي در باشگاه نبودم و از اين موضوع خبر ندارم اما جباري بايد به تيم بازگردد و کارش را ادامه دهد. ما به اين بازيکن نياز داريم و موافق اين هستيم که او بايد بازگردد و کارش را انجام دهد.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها