X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

25 شهریور 1392, 12:30
کد خبر: 4620
خبرنگار: aftabgardan
نظرات: 13

کریمی: خوشحالم که انتخابم سپاهان بود/ به بازی با پرسپولیس می‌رسم

کریمی: خوشحالم که انتخابم سپاهان بود/ به بازی با پرسپولیس می‌رسم کریمی: خوشحالم که انتخابم سپاهان بود/ به بازی با پرسپولیس می‌رسم
یعقوب کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد شرایط بدنی‌اش گفت: مصدومیتم بهتر شده، چند روز از تمریناتم را شروع کردم، در استارت‌ها کمی مشکل داشتم به همین خاطر فیزیوتراپی می‌کنم، ان‌شاء‌الله وضعیتم بهبود پیدا می‌کند و برای دیدار مقابل پرسپولیس بتوانم به میدان بروم.

وی در مورد وضعیت سپاهان اظهار داشت: شرایط ما چند هفته‌ای است که بهتر شده، در ابتدای فصل مصدومان زیادی داشتیم و بدشانسی‌های زیادی نیز آوردیم، شما می‌دیدید احسان حاج صفی را از دفاع چپ به خط میانی آوردیم ، هفته به هفته بهتر نتیجه می‌گیرم و ان‌شاء‌الله همان تیمی می‌شویم که هواداران می‌خواهند.

کریمی در مورد دیدار با پرسپولیس خاطر نشان کرد: برای بازی با پرسپولیس و پیروزی برابر این تیم بازیکنان ما انگیزه زیادی دارند، به هر حال بازی در اصفهان است و حمایت تماشاگرانمان را داریم و ان‌شاء‌الله می‌توانیم پیروز شویم.

هافبک سپاهان در مورد اینکه قرار بود از ابتدای فصل به پرسپولیس بیاید تأکید کرد: خدا را شکر می‌کنم که سپاهان را انتخاب کردم و اگر زمان به عقب هم برگردد باز هم انتخابم سپاهان است.

وی در مورد اینکه آیا از مسئولان پرسپولیس به دلیل اتفاقاتی که افتاد ناراحت است، عنوان کرد: با باشگاه سپاهان قرارداد دارم و دیگر نمی‌خواهم به این مسائل فکر کنم و تمرکز را از دست بدهم. اگر شخصی چیزی گفته شخصیت خودش را نشان داده و من روی کار خودم تمرکز می‌کنم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها