X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

25 شهریور 1392, 17:46
کد خبر: 4639
خبرنگار: majidsad
نظرات: 2

اوج کج‌سلیقگی تصمیم‌گیرندگان سپاهان

اوج کج‌سلیقگی تصمیم‌گیرندگان سپاهان در شرایطی که تیم سپاهان شرایط خوبی در لیگ ندارد و از طرفی وضعیت مدیریت شرکت فولاد مبارکه نیز مشخص نیست، باید استعفای علیرضا رحیمی و پذیرفتن آن توسط هیئت مدیره سپاهان را کج‌سلیقگی تصمیم‌گیرندگان باشگاه سپاهان دانست.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، در پی آغاز به کار جدی دولت یازدهم، این روزها شاهد اعمال تغییرات پی در پی و قابل انتظار در حوزه‌های گوناگون هستیم که مهم‌ترین آن به فعالیت وزرای جدید در وزارتخانه‌های مختلف باز می‌گردد که به تبع آن تغییرات گسترده‌ای در زیر‌مجموعه این وزارتخانه‌ها نیز ایجاد می‌شود.

پس از آغاز تغییرات از بالا، حالا به تدریج انتظار می‌رود، دومینوی تغییر و تحولات به ورزش و زیرمجموعه‌های خرد آن نیز برسد، از سویی واقعیت این است که بسیاری از باشگاه‌های ورزشی در ایران به شکل دولتی اداره می‌شوند و طبیعی است که مدیریت آینده این باشگاه‌ها متأثر از تغییرات در سازمان‌های بالادستی آنها باشد.

این وضعیت به طور کامل در مورد دو باشگاه سپاهان و ذوب‌آهن صدق کرده و پس از حضور وزیر جدید در وزارت صنعت، معدن و تجارت، تغییرات در سطح مدیریت شرکت‌های ذوب‌آهن و فولاد مبارکه نیز دور از انتظار نیست و پس از ایجاد تغییرات در این شرکت‌ها دگرگونی در هیئت مدیره و مدیریت دو باشگاه اصفهانی نیز محتمل‌ترین اتفاق ممکن است.

به واسطه این تغییرات پیش‌بینی شده باید استعفای علیرضا رحیمی و پذیرفتن آن توسط هیئت مدیره سپاهان را کج‌سلیقگی تصمیم‌گیرندگان باشگاه سپاهان دانست.

در این موقعیت هیئت مدیره سپاهان باید با تأخیر هم که شده مدیرعامل جدید این باشگاه را انتخاب کند، اما مسئله اصلی اینجاست که اگر مدیریت جدید و احتمالی شرکت فولاد مبارکه و سایر مسئولان مرتبط تصمیم به انتخاب هیئت مدیره جدید گرفته و هیئت مدیره جدید با مدیرعامل انتخاب شده تعامل نداشته یا وی را قبول نداشته باشد، باید یک بار دیگر اردوگاه زردپوشان اصفهانی دست‌خوش تغییرات گسترده شود که در این میان باشگاه سپاهان و تیم‌های زیرمجموعه این باشگاه با بیشترین ضرر مواجه می‌شوند.

در این وضعیت بهتر بود مدیرعامل فعلی سپاهان به فعالیت خود ادامه می‌داد و هیئت مدیره نیز با سعه صدر بیشتری با مسئله استعفای رحیمی برخورد می‌کرد تا پس از تغییرات احتمالی وضعیت تیم مدیریتی طلایی‌پوشان مشخص شود.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها