X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

4 آذر 1392, 18:57
کد خبر: 6135
خبرنگار: masoudfms
نظرات: 10

کرانچار: به افشين كمك مي‌كنم تا به تيم‌ملي برسد

کرانچار: به افشين كمك مي‌كنم تا به تيم‌ملي برسد کرانچار: به افشين كمك مي‌كنم تا به تيم‌ملي برسد
افشین را به هیچ تیمی نمی دهم چون به این بازیکن اعتقاد دارم

می گویند که با جدایی آرش افشین و یعقوب کریمی مخالفت کرده اید. مگر خودتان پیشنهاد معاوضه این دو بازیکن را مطرح نکرده بودید؟

هیچ وقت نگفتم که افشین و کریمی را نمی خواهم.اگر آنها را نمی خواستم قبل از شروع فصل بر سر جذب شان اصرار و پا فشاری نمی کردم.این دو بازیکن رفته رفته به همان شرایطی که مد نظر من بود نزدیک شدند و شک ندارم در نیم فصل دوم شاهد چهره ای متفاوت از آنها خواهید شد.

اما بحث معاوضه افشین با بازیکنانی مثل کریمیان و ساموئل مطرح بود. نمی خواهید بگویید که این اخبار هم کذب و دروغ بودند؟

من هیچ وقت موافق رفتن آرش نبودم و اگر هم بحثی مطرح بوده به خواست این بازیکن و به واسطه مذاکره مدیران باشگاه بوده است.افشین را به هیچ تیمی نمی دهم چون به این بازیکن اعتقاد دارم.

اگر اعتقاد دارید پس چرا در نیم فصل اول نیمکت نشینش کردید؟

من از افشین انتظار بالایی داشتم اما پس از حضور در سپاهان اصلا آن بازیکنی نبود که فکرش را می کردم. دوست داشتم در نبود سوکای، او و غلامی خط حمله ای خوب و زهردار تشکیل بدهند اما در این مدت ثابت کرده که به همان بازیکنی که می خواستم تبدیل شده است.

اگر در نيم فصل دوم همین شرایط را حفظ کند در تیم به جایگاهی خوب دست پیدا می کند.من هم کمکش می کنم تا مسیرش برای رسیدن به تیم ملی هموار شود.نه افشین و نه هیچ یک از بازیکنانم را با بازیکنی معاوضه نمی کنم چون برای موفقیت سپاهان روی تک تک نفراتی که از قبل داشته ام حساب کرده ام.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها