X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

-881 فروردین 773, 18:02
کد خبر: 91
خبرنگار: mojtaba
نظرات: 1

فرکی: این بار سپاهان را می‌بریم

فرکی: این بار سپاهان را می‌بریم

حسین فرکی درباره وضعیت تیمش در آستانه دیدار با سپاهان در هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال گفت: وضعیت ما خوب است. این هفته باید برای سومین بار در طول فصل جاری به دیدار سپاهان برویم. یک بار در لیگ و یک بار در جام حذفی برابر این تیم شکست خورده‌ایم و می‌خواهیم این بار با دست پر از میدان خارج شویم.


وی ادامه داد: همه بازیکنان ما هستند و کسی مصدوم نیست اما برای دیدار این هفته ارشاد یوسفی و عبدالله کرمی را به دلیل سه اخطاره بودن در اختیار نداریم که این مسئله هم هدیه شاهین حاج‌بابایی، داور دیدار ما با داماش بود!


فرکی درباره عملکرد تیمش در دو بازی گذشته برابر سپاهان اظهار کرد: در هر دو بازی عملکرد خوبی داشتیم اما متاسفانه به دلیل کم‌تجربه بودن شکست خوردیم. از نظر فنی باید گفت که در بازی اول در دور رفت لیگ برتر هنوز تیم‌ها یکدیگر را نمی‌شناختند و ما بر خلاف جریان بازی گل خوردیم که همان گل باعث شکست ما شد. در جام حذفی هم که بهتر ظاهر شدیم باز روی غافلگیری در ابتدای بازی گل خوردیم و در نهایت تجربه بالای سپاهان باعث پیروزی حریف شد. در بازی سوم که این هفته است امیدواریم با شناخت زیادی که پیدا کرده‌ایم بازی خوب ارائه دهیم و پیروز شویم.


سرمربی فولاد با ابراز نارضایتی از عملکرد تیمش در جذب بازیکنان مورد نظر وی گفت: در نیم فصل برنامه داشتیم که سه بازیکن جذب کنیم اما باشگاه‌ها با ما همکاری لازم را نداشتند. در نهایت دو بازیکن از تیم امید خودمان و یک بازیکن از امید نفت تهران جذب کردیم. این بازیکنان در خطوط حمله، هافبک و قلب دفاع بازی می‌کنند. ما دو سهمیه خارجی هم داشتیم که به دلایلی مانند کیفیت پایین گزینه‌های مد نظر یا زمان کم نقل و انتقالات که با جام حذفی هم مصادف شده بود، نتوانستیم کسی را جذب کنیم. اکنون فقط یک جای خالی برای بازیکن آزاد داریم که می‌خواهیم یک بازیکن خارجی خوب جذب کنیم.


وی در پایان گفت: امیدوارم تماشاگران از بازی فردا لذت ببرند. سپاهان می‌خواهد صدر جدول را پس بگیرد و ما می‌خواهیم با پیروزی به رده دوم برسیم.

نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها