X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

-881 فروردین 773, 18:02
کد خبر: 92
خبرنگار: mojtaba
نظرات: 1

حسن جعفری: بقیه بهتر می‌توانند در مورد عملکردم نظر بدهند

حسن جعفری: بقیه بهتر می‌توانند در مورد عملکردم نظر بدهند

حسن جعفری که در یکی دو بازی اخیر سپاهان با افت محسوسی نسبت به گذشته مواجه شده تاکید می‌کند که در بازی‌های آینده بهتر از گذشته برای تیمش بازی خواهد کرد.


جعفری با اشاره به شرایط سپاهان برای بازی با فولاد خوزستان به ایمنا می‌گوید: ما برای بازی با فولاد از هر نظر آماده هستیم و تلاش می‌کنیم که پیروزی این دیدار را ازآن خود کنیم؛ فولاد تیم خوبی است و از بازیکنان جوان و جنگنده‌ای بهره می‌برد و ما تلاش می‌کنیم که پیروزی این بازی را کسب کنیم. بازی با فولاد یک مسابقه ۶ امتیازی است و ما باید در این بازی به پیروزی برسیم.

او در مورد صدرنشینی استقلال و اختلاف این تیم با سپاهان تصریح می‌کند: به نظرم اگر در مورد استقلال حرف نزنم بهتر است زیرا شرایط تیم‌های مختلف متفاوت است و تا پایان فصل هیچ چیز مشخص نیست؛ به نظرم باید در پایان فصل در مورد سپاهان نظر دهید و تلاش کنیم که به صدر جدول باز گردیم.

از مدافع سپاهان در مورد افت محسوسش در بازی‌های اخیر سپاهان می‌پرسیم که او در این زمینه هم می‌گوید: من در همه مسابقات خود برای سپاهان تمام تلاشم را به کار می‌گیرم اما دیگران بهتر می‌توانند در مورد عملکردم نظر بدهند اما با این وجود تلاش می‌کنم که در بازی‌های آینده بهتر شوم.

او اضافه می‌کند: تیم ما باید برای قهرمانی همه مسابقات پیش‌روی خود را با پیروزی به پایان برساند و برای رسیدن به این هدف باید بیش از گذشته بر بازی‌های خود تمرکز داشته باشیم.

نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها