X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

12 مرداد 1394, 20:20
کد خبر: 9831
نظرات: 4

ما با آذری، مدیرعامل ذوب آهن ارتباط خوبی داریم

باقریان: فکر نمی کنم حاج صفی گرانترین بازیکن ایران باشد

باقریان: فکر نمی کنم حاج صفی گرانترین بازیکن ایران باشد باقریان: فکر نمی کنم حاج صفی گرانترین بازیکن ایران باشد
اصغر باقریان در گفت و گو با خبرنگار کاپ در رابطه با اینکه تکلیف بازگشت نویدکیا به سپاهان به کجا انجامید، اظهار داشت: یک نفر از سوی محرم برای کادرفنی پیغام آورده که هر زمانی به میزان آمادگی کامل رسیدم،‌ برمی گردم. او چندین سال است که با مشکلات مصدومیت دست و پنجه نرم می کند و هر چند بازی که انجام می دهد،‌ باید استراحت کند. نویدکیا تمرینات پرفشار را هم با تیم انجام نداد و زمان بازگشتش به تمرینات مشخص نیست.
وی در پاسخ به این سوال که دیگر بازیکنان تحت قرارداد سپاهان نیز می توانند با چنین شرایطی در تمرینات حاضر نباشند،‌ عنوان کرد: به هیچ وجه اینطور نیست. تمام بازیکنان نمی توانند به این شکل رفتار کنند و محرم یک استثناست. البته فکر می کنم قرارداد نویدکیا طوری است که به تعدادی که بازی کند، پول می گیرد. حتی خودش این پیشنهاد را به باشگاه داده تا حقی از سایر بازیکنان ضایع نشود.
مدیرعامل سپاهان در واکنش به اینکه علی احمدی گفته نویدکیا به خاطر اینکه فرکی او را نخواسته از تیم قهر کرده، تصریح کرد:‌ ما نمی توانیم در این باره اظهارنظر کنیم چون در جریان نیستیم. البته محرم خیلی بزرگتر از اینهاست و حالا شاید به خاطر علاقه ای که به این بازیکن داشته،‌ ناراحت شده باشد وگرنه او سپاهان را با هیچ چیز عوض نمی کند.
وی در خصوص درگیری لفظی خلعتبری و غفوری در رسانه ها گفت:‌ این مساله جدی نبود و با آنها صحبت کردیم. در واقع شوخی و جدی آن قاطی شده بود. من 2 روز است که در تمرین هستم و در تمام بازیکنان این شادابی و رفاقت را می بینم.
باقریان در خصوص اینکه گفته می شود حاج صفی با 1.7 میلیارد گرانترین بازیکن لیگ برتر است،‌ خاطرنشان کرد:‌ فکر نمی کنم حاج صفی گرانترین بازیکن ایران باشد چون مبلغ قراردادش این نیست که می گویند. من با اطلاعاتی که از باشگاههای دیگر در آورده ام، فهمیدم که تفاوت فاحشی بین قرارداد او و بقیه نیست. اینها جوسازی است و مبلغ قرارداد حاج صفی نیز پایین تر از این حرفهاست. البته این مبلغ قطعا حق اوست چون قطعا امسال هم جزو بهترین های لیگ خواهد بود.
وی در پایان با اشاره به برگزاری دربی اصفهان گفت:‌ ما سعی می کنیم که این دیدار بین 2 قهرمان فوتبال ایران آن چیزی شود که همه انتظار دارند. این بازی به نوعی سوپرجام فوتبال ایران است. ما با آذری، مدیرعامل ذوب آهن نیز ارتباط خوبی داریم و سعی می کنیم بازی خوبی برگزار شود.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها