X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

26 خرداد 1395, 12:25
کد خبر: 18014
خبرنگار: khani
نظرات: 24

به بهانه جذب مهرداد محمدی

خرید خوب و غیرمنتظره سپاهان

خرید خوب و غیرمنتظره سپاهان خرید خوب و غیرمنتظره سپاهان
با اینکه به نظر می‌رسید با توجه به موضع منفعلانه و صرفه‌جو محور سپاهان، باشگاه اصفهانی شانس چندانی برای جذب پدیده لیگ پانزدهم نداشته باشد اما مهرداد محمدی در نهایت روز گذشته طلایی‌پوش شد

به گزارش طوفان زرد و به نقل ا ز خبرگزاری ایمنا، به فاصله کوتاهی پس از آنکه مهرداد محمدی تجربه تلخ سقوط به دسته پایین‌تر را با راه‌آهن پشت سر گذاشت با مشتریان بزرگی در بازار نقل و انتقالات روبه‌رو شد. با افق روشنی که پیش روی این بازیکن جوان قرار داشت معلوم بود که او قرار نیست فصل آینده را در لیگ یک سپری کند. در این میان اما یک مشکل جدی وجود داشت و آن اینکه از قرارداد این بازیکن با تیم سقوط کرده راه‌آهن هنوز سه فصل دیگر باقی بود و این یعنی که مشتریان به نسبت پُرتعداد محمدی باید برای در اختیار گرفتن این بازیکن در وهله اول رضایت باشگاه تهرانی را جلب می‌کردند.
طی روزها و هفته‌های اخیر از سپاهان و پرسپولیس به عنوان جدی‌ترین مشتریان این بازیکن نام برده می‌شد اما بعد از آنکه مدیرعامل سپاهان اعلام کرد که در راستای سیاست صرفه‌جویی در این فصل باشگاه اصفهانی برنامه‌ای برای پرداخت پول رضایت‌نامه هیچ بازیکنی ندارد پرونده حضور محمدی در سپاهان بسته به نظر می‌رسید و پیش‌بینی می‌شد که این هافبک- مهاجم 22 ساله در نهایت سر از تیم پرطرفدار پایتخت در خواهد آورد.
پس از چند روز کش و قوس و در حالی که به نظر می‌رسید محمدی در آستانه عقد قرارداد با پرسپولیس قرار دارد کاشف به عمل آمد که برانکو هم تمایل چندانی به حضور او در تیمش ندارد. یعنی در حالی که در روزهای قبل‌تر تصور می‌شد جنگ بزرگی بین 2 باشگاه بزرگ مدعی بر سر جذب این بازیکن در خواهد گرفت اما ظاهراً او مورد توجه جدی هیچ‌کدام از آنها نبود. از یک طرف، سپاهان ادعا می‌کرد بودجه‌ای برای خرید این بازیکن کنار نگذاشته است و از طرف دیگر، سرمربی پرسپولیس هم در نهایت به جذب او رغبتی نشان نداد تا وضعیت مهرداد محمدی برای حضور در یکی از تیم‌های لیگ برتری در هاله‌ای از ابهام قرار بگیرد.
خبر پیوستن محمدی به سپاهان که روز گذشته روی خروجی سایت رسمی باشگاه راه‌آهن قرار گرفت از این نظر غیرمنتظره بود که به نظر می‌رسید با موضع منفعلانه‌ و احتیاط‌آمیزی که باشگاه اصفهانی برای جذب این بازیکن در پیش گرفته است نباید شانس زیادی برای سپاهانی شدن مهرداد متصور بود اما این اتفاق بالاخره افتاد.
مهرداد محمدی را باید در زمره خریدهای موفق باشگاه اصفهانی در نقل و انتقالات محسوب نمود زیرا این بازیکن با وجودی که در عضویت یک تیم فانوس به دست بود اما از جمله ستاره‌های درخشان لیگ پانزدهم به حساب می‌آمد. اگرچه محمدی در تمام طول فصل عملکرد قابل قبولی داشت اما اوج کار او را باید مقاطع ابتدایی و انتهایی لیگ پانزدهم دانست که در آن در مجموع 10 گل برای راه‌آهن زد.
تنها نقطه منفی کارنامه فصل گذشته محمدی این است که او در یک مقطع طولانی 6 ماهه که 18 هفته از لیگ برتر را شامل می‌شد پایش به گلزنی باز نشد. با این وجود، عملکرد کلی مهرداد در فصل گذشته مثبت بود و حتی می‌توان او را یکی از پدیده‌های لیگ پانزدهم نامید. در روزهایی که سپاهان ستاره‌های زیادی را از دست داده است حضور نسبتاً غیرمنتظره این بازیکن جوان در اصفهان را باید به فال نیک گرفت.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها