X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

24 مرداد 1394, 17:10
کد خبر: 10570
خبرنگار: HSH
نظرات: 6

اميدوارم كه پريرا و پادواني هرچه زودتر به تيم اضافه شوند

شریفی: سپاهان تيمي است كه متكي به نفر نيست

شریفی: سپاهان تيمي است كه متكي به نفر نيست شریفی: سپاهان تيمي است كه متكي به نفر نيست
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد، مدعي اصلي قهرماني ليگ پانزدهم توانست در سومين بازي خودش در اصفهان برابر پرسپوليس به يك برد پرگل دست پيدا كند. يك بازي سخت كه مهدي شريفي، فكرش را هم نمي‌كرده كه بتوانند در آن چهار بار دروازه اين تيم را باز كنند. در اين بازي جداي حساسيت‌هاي جدال دو تيم، نيمي از نگاه‌ها هم به ساق پاهاي دو كانديداي برتر ليگ چهاردهم در خط حمله يعني شريفي و طارمي بود.
برد خوبي در خانه مقابل پرسپوليس به دست آورديد. بازي چطور بود؟‌
به هرحال همه مي‌دانند بازي پرسپوليس و سپاهان هميشه حساس است و جدال سختي با يكديگر دارند. پرسپوليس يك تيم پرمهره و خوب بود كه روي آن براي يك بازي حساس و حتي پرگل حساب باز كرده بوديم. خدا را شكر با تلاش همه بچه‌ها و هواداران توانستيم به اين پيروزي ارزشمند برسيم و همچنان به عنوان مدعي قهرماني در كورس باقي بمانيم.
يعني فكر برد با چهار گل را كرده بودي؟
راستش را بخواهيد به اين كه اين بازي را مي‌بريم خيلي اميدوار بودم و احتمال زيادي مي‌دادم اما اين كه دو گل بخوريم و بتوانيم چهار بار دروازه تيمي مثل پرسپوليس را باز كنيم را اصلا فكر نمي‌كردم و به نظرم كار بزرگي انجام داديم.
پس پرسپوليس را تيم خوبي ارزيابي كردي؟‌
بله، ما برديم اما واقعا پرسپوليس بازي پاياپايي با ما انجام داد. در طول هفته كادرفني سپاهان به خوبي نقاط ضعف و قوت اين تيم را شناسايي كرده بود و طبق برنامه‌ريزي در لحظاتي كه بايد فشار مي‌آورديم اين كار را به بهترين شكل انجام داديم و توانستيم نتيجه لازم را بگيريم.
خيلي تلاش كردي در اين بازي گل بزني اما نشد...
من همه تلاش خودم را كردم كه مثل سال قبل به پرسپوليس گل بزنم اما نشد. وقتي در دقايق 2، 3 يك موقعيت را خراب كردم نتوانستم ديگر مديريت كنم و توپ‌هاي بعدي كه به من رسيد را از دست دادم. در حالي كه فشار براي گلزني روي من خيلي زياد بود. شرمنده هواداران شدم اما قول مي‌دهم دوباره آن ها را خوشحال كنم.
جداي حساسيت‌هاي هميشگي بازي سپاهان و پرسپوليس، اين‌بار جدال تو و مهدي طارمي هم از حساسيت‌هاي اين بازي به شمار مي‌رفت. به نظر مي‌رسيد خيلي با هم كل‌كل داشته باشيد...
اصلا اين‌طور نبود و در كل‌كل‌هاي من و طارمي مساله خاصي رخ نداد. طارمي بازيكن خوبي است و همه تلاشش را در اين بازي به خرج داد و حتي توانست گلزني هم كند. من با طارمي دوستي خوبي دارم و با اين كه در داخل زمين رقيب يكديگر هستيم اما در خارج از زمين با هم رفيقيم و با يكديگر ارتباط داريم. من حتي بعد از اين كه مهدي طارمي به عنوان برترين مهاجم ليگ انتخاب شد به او از ته دل تبريك گفتم و اصلا مشكلي بين من و مهدي وجود ندارد.
پس ماجراي صحبت‌هاي درگوشي طارمي با تو چه بود؟
فقط يك شوخي بود. مهدي وقتي گل زد آمد در گوش من يك چيزي را گفت و به قولي كري خواند اما من به او گفتم صبر كن، فوتبال 90 دقيقه است. بعد از اينكه برديم من هم در گوش او يك چيزي به شوخي گفتم و مساله خاصي نبود. با اين همه جا دارد از اين طريق براي وحيد حيدريه كه در درگيري با من دچار آسيب‌ديدگي شد آرزوي سلامتي كنم. در يك صحنه پاي من به پاي او ناخواسته پيچيد و اسباب آسيب‌ديدگي او را فراهم كرد. خيلي بابت اين مساله ناراحتم و اميدوارم وحيد هرچه زودتر به فوتبال برگردد چون بازيكن خوبي است و مي‌تواند به يكي از مهره‌هاي مفيد پرسپوليس تبديل شود.
راستي برخلاف خط حمله آتشيني كه داشتيد به نظر مي‌رسيد در اين فصل خط دفاع سپاهان كمي متزلزل عمل مي‌كند؟
نه من اصلا چنين عقيده‌اي ندارم. به هرحال وقتي در يك بازي شش گل رد و بدل مي‌شود نشان مي‌دهد كه چه بازي پر افت و خيزي بوده خوردن دو گل توسط خط دفاعي نشان از عملكرد خوب آن هاست. در اين بازي دفاع ما بارها حملات پرسپوليسي‌ها را دفع كردند و نگذاشتند آن ها به گل برسند. بدون شك خط دفاع سپاهان از دروازه‌بان گرفته تا ديگر بازيكنان همه در اين بازي عملكرد خوبي داشتند.
و خود تو هم در اين بازي يك مكمل خوب مثل پريرا را كنارت نداشتي. بازيكني كه گويا در كنار پادواني حضورشان با مشكل مواجه شده است؟
دقيقا همين‌طور است و اميدوارم كه پريرا و پادواني هرچه زودتر به تيم اضافه شوند. شنيده‌ام كه مشكلاتي براي آنها به وجود آمده و باشگاه سعي دارد هرچه زودتر اين مساله را برطرف كند و اين دو بازيكن تاثيرگذار را به تيم اضافه كند. قطعا حضور پريرا در كنارم در خط حمله سپاهان مي‌تواند فشارها را روي من كمتر كند تا عملكرد بهتري داشته باشم.
برخلاف فصل قبل كه به يكباره در هفته‌هاي پاياني قهرماني را به دست آورديد اين فصل از ابتدا در كورس هستيد. به نظرت اين روند را سپاهان مي‌تواند با تغيير و تحولاتي كه داشته ادامه دهد؟
سال گذشته همان‌طور كه گفتيد اين شرايط وجود نداشت اما توانستيم جام قهرماني را به دست بياوريم. سپاهان تيمي است كه متكي به نفر نيست و همه اركان باشگاه يك تيم را تشكيل مي‌دهند. هركسي هم كه بيايد در همين سيستم قرار مي‌گيرد و همين مسير را ادامه مي‌دهد. با اين همه تلاش مي‌كنيم به عنوان مدعي قهرماني همچنان اين مسير را ادامه دهيم و بازهم روزهاي خوبي را براي هواداران رقم بزنيم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها