X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

6 آبان 1396, 15:11
کد خبر: 24576
خبرنگار: lark
نظرات: 0

شرایط آب‌وهوایی روی بازی تأثیر گذاشت

شهبازی: در نیمه دوم از نظر گلزنی و تاکتیکی بهتر عمل کردیم

شهبازی: در نیمه دوم از نظر گلزنی و تاکتیکی بهتر عمل کردیم شهبازی: در نیمه دوم از نظر گلزنی و تاکتیکی بهتر عمل کردیم
سرمربی تیم فوتبال بانوان سپاهان گفت: شرایط آب‌وهوایی بوشهر روی بازی تأثیر داشت اما درنهایت این ما بودیم که پیروز میدان شدیم.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد، سمیه شهبازی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: در هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر مقابل پارس جنوبی بوشهر توانستیم 3 بر صفر به پیروزی برسیم.
وی بابیان اینکه مسابقه در بوشهر برگزار شد، افزود: میزبانی خیلی خوب بود، ورزشگاه و زمینشان وضعیت مناسبی داشت اما رطوبت هوا بالا بود و شرایط آب‌وهوایی روی بازی تأثیر گذاشت چون ما از یک منطقه خشک مانند اصفهان به آنجا رفته بودیم طبیعی است که این شرایط یک مقدار روی کارمان تأثیر بگذارد.
سرمربی تیم فوتبال بانوان سپاهان اضافه کرد: همین باعث شد در نیمه اول بازیکنان‌مان نتوانند آن‌طور که انتظار داشتیم ظاهر شوند اما با این‌حال یک گل را به ثمر رساندند، در نیمه دوم کمی با شرایط کنار آمدند و از نظر گلزنی و تاکتیکی بهتر عمل کردند و با زدن دو گل نهایتا برنده شدند.
وی خاطرنشان کرد: بازیکنان تیم حریف فوتبالیست‌های شناخته‌شده‌ای در سطح لیگ برتر هستند و در حد خودشان خیلی خوب کار کردند هرچند که به قدرتمندی بازیکنان ما نبودند.
شهبازی در پایان اذعان داشت: مسابقه بعد را با آذرخش تهران در صفائیه انجام می‌دهیم؛ آن تیم هم تیم قوی و خوبی است چراکه بازیکنان ملی‌پوش از رده نوجوانان و جوانان را در اختیار دارد که اکثرا تجربه بین‌المللی را دارند و از نیروی جوان خوبی برخوردار هستند؛ این هفته می‌خواهیم خیلی خوب تمرین کنیم تا بازی بهتر از بازی مقابل پارس جنوبی را ارائه دهیم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها