X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

22 آبان 1396, 15:56
کد خبر: 24725
خبرنگار: khani
نظرات: 0

نیمکت خالی سپاهان مشکلات را چند برابر کرد

سمیه شهبازی: مقابل بم روز خوبی نداشتیم

سمیه شهبازی: مقابل بم روز خوبی نداشتیم سمیه شهبازی: مقابل بم روز خوبی نداشتیم
سرمربی تیم فوتبال بانوان سپاهان گفت: مقابل شهرداری بم روز خوبی نداشتیم و بازیکنان بازی اصلی خود را انجام ندادند اما به این باخت هم نیاز داشتیم تا به خودشان بیایند و من هم از نقاط ضعف تیمم مطلع شوم.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد ،سمیه شهبازی در گفتگو با خبرنگار ایمنا در مورد شکست ۴ بر صفر تیمش مقابل شهرداری بم در هفته چهارم لیگ برتر فوتبال بانوان، اظهار کرد: با پیش‌ زمینه باخت به کرمان نرفته بودیم و بازیکنان انگیزه زیادی داشتند. هفته گذشته به خاطر حضور در دوره مربیگری A فوتبال آسیا بانوان، در تهران بودم و در تمرینات تیم حضور نداشتم اما تیم با کادر فنی تمرینات خوبی انجام داده بود.

وی ادامه داد: بازی را خوب شروع کردیم اما بد گل خوردیم. دقیقاً لحظه‌ای که شیوا فاضلی بازیکن دفاع وسط تیم از ناحیه زانو آسیب دید و برای درمان به خارج از زمین رفت و ۱۰ نفره شدیم، اولین گل را خوردیم اما کم کم بازی را در دست گرفتیم و حتی بر روی دروازه حریف هم حمله داشتیم اما موفق به باز کردن دروازه آن‌ها نشدیم.

سرمربی تیم فوتبال بانوان سپاهان بیان کرد: تازه امروز صبح به اصفهان رسیدیم و هنوز فاضلی را برای درمان و تشخیص مصدومیتش نزد پزشک نبرده‌ایم. زانوی این بازیکن متورم و قرمز شده و درد زیادی دارد و امروز حتماً به پزشک مراجعه می‌کنیم تا تشخیص دقیق‌تر را اعلام کند. امیدوارم آسیب جدی ندیده باشد اما فکر می‌کنم بازیکن را چند ماه در اختیار نداشته باشیم.

مقابل بم روز خوبی نداشتیم

شهبازی بیان کرد: نیمه دوم از بازیکنان خواستم هجومی‌تر کار کنند و تغییراتی هم در سیستم بازی دادیم و سیستم را هجومی‌تر کردیم اما دقیقاً بر روی یک حمله به دلیل آسیب‌دیدگی فاضلی دفاع جا ماند. فاضلی به خاطر غیرتش قصد داشت بازی کند اما در همان دقایق مجبور شدیم او را تعویض کنیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: دومین گل که وارد دروازه ما شد کلاً روحیه تیم از دست رفت و بازیکنان از هم پاشیدند.

وی اضافه کرد: مقابل شهرداری بم روز خوبی نداشتیم. نمی‌خواهم دلیل بیاورم اما بچه‌ها در مقابل بم واقعاً خوب نبودند و بازیکنان مثل سه بازی قبل در زمین ظاهر نشدند و خود واقعیشان نبودند.

شهبازی ادامه داد: واقعاً نمی‌دانم چه بگویم. بازیکنان تیم یکباره و دقیقاً همه با هم بهم ریختند و نمی‌دانستم در آن شرایط واقعاً چه کاری باید انجام دهم. وقتی سازماندهی و نظم تیمی بهم ریخته می‌شود واقعاً مربی نمی‌داند چه‌کاری باید انجام دهد.

نیمکت خالی سپاهان مشکلات را چند برابر کرده

سرمربی تیم فوتبال بانوان سپاهان خاطرنشان کرد: از طرفی هم خیلی دیر تیم را بستیم. متأسفانه نیمکت خالی داریم و دستم برای تعویض بازیکنان در حین بازی پر نیست و این موضوع مشکلاتم را چند برابر کرده است. برای جذب بازیکن باید تا نیم‌فصل صبر کنیم چون در حال حاضر بازیکن آزادی نمانده و در تیم‌های دیگر مشغول هستند. اگر امکان وجود داشته باشد در نیم‌فصل بازیکن قرضی خواهیم گرفت.

وی اشاره کرد: صد درصد در دور برگشت این باخت را جبران می‌کنیم. البته باخت هم برایمان لازم بود چون فصل گذشته تا آخرین دیدارها بدون باخت بودیم و تنها باخت ما در بازی برگشت مقابل شهرداری بم بود. باخت در ابتدای فصل صد درصد بهتر است چون می‌توانیم نقایص تیم را برطرف کنیم.

شهبازی تأکید کرد: باخت روز گذشته مقابل شهرداری بم باعث می‌شود هم بازیکنان به خودشان بیایند و هم اینکه من نقاط ضعف تیم را بهتر متوجه بشوم.

اتحاد پالایش گاز ایلام سایر تیم‌ها را اذیت می‌کند

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: روز دوشنبه ۲۹ آبان‌ ماه میهمان تیم پالایش گاز ایلام هستیم. این تیم تا الان نتایج عالی به دست آورده و واقعاً کار سختی مقابل آن‌ها داریم. بعد از باخت روز گذشته هم از لحاظ روحی و هم از لحاظ فنی و تاکتیکی باید بازیکنانم را آماده کنم.

وی گفت: پالایش گاز ایلام تیم یکدستی است و بر روی نفر نمی‌چرخد و همین موضوع کار ما را سخت کرده است. ایلام ۱۱ بازیکن یکدست دارد و هماهنگی و اتحاد این تیم باعث اذیت شدن سایر تیم‌ها شده است.

شهبازی بیان کرد: واقعاً نمی‌توان بازی مقابل ایلام را پیش‌بینی کرد ولی تمام تلاشمان را می‌کنیم باخت روز گذشته را جبران کنیم.

سرمربی تیم فوتبال بانوان سپاهان در مورد بازیکنان مصدوم تیم بیان کرد: کوثر کمالی در دیدار اول مقابل ذوب آهن از ناحیه لگن دررفتگی داشت و خیلی اذیت شد و در دیدارهای بعدی نتوانست در زمین بازی کند. در تلاش هستیم تا با کمک کادر پزشکی، کمالی را به بازی هفته آینده مقابل ایلام برسانیم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها