X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

27 دی 1391, 13:47
کد خبر: 1149
خبرنگار: عشق قمیشی
نظرات: 1

هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال / اصفهانی‌ها به فکر انتقام

هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال / اصفهانی‌ها به فکر انتقام هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال / اصفهانی‌ها به فکر انتقام






هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جمعه با برگزاری ۷ دیدار در شهرهای مختلف کشور برگزار می‌شود و در این هفته دو تیم اصفهانی به پیروزی مقابل تیم‌های رقیب خود می‌اندیشند. تیم هایی که در دور رفت هر دو برابر نمایندگان اصفهان پیروز شده اند.
هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال / اصفهانی‌ها به فکر انتقام

سپاهان- سایپای البرز/ به امید جبران شکست دور رفت
سپاهان بعد از پیروزی سخت خود در شهرآورد اصفهان به مصاف سایپا و یاران رحمان احمدی می‌رود و برای ماندن در کورس قهرمانی به شدت به ۳ امتیاز این بازی احتیاج دارد. سپاهانی‌ها که حالا در جایگاه چهارم قرار گرفته‌اند و از استقلال ۷ امتیاز عقب هستند، به امید این هستند که با پیروزی در بازی با سایپا و احتمال شکست استقلال، فاصله خود را با صدر جدول کم کنند.
تیم اصفهانی بعد از پیروزی مقابل ذوب‌آهن در شهرآورد اصفهان با انگیزه قابل توجهی به مصاف سایپا می‌رود و اصلاً فرصت از دست دادن امتیاز در این بازی را ندارد.
سپاهانی‌ها در حالی به مصاف سایپا می‌روند که در بازی دور رفت مقابل این تیم در ورزشگاه فولادشهر با نتیجه ۲ بر صفر مغلوب شدند و برای جبران این نتیجه در شرایطی که سایپا هم آنچنان وضعیت خوبی ندارد، باید در تهران به پیروزی برسند.
سپاهانی‌ها در این بازی حسن جعفری را به دلیل محرومیت در اختیار ندارند و میلان سوشاک نیز احتمالاً به دلیل مصدومیت نمی‌تواند در این بازی به میدان برود.
ترکیب احتمالی سپاهان: شهاب گردان، احسان حاج صفی، فرشید طالبی، علی احمدی، مهدی جعفرپور، امید ابراهیمی، اروین بولکو، محرم نویدکیا، محمدرضا خلعتبری، جواهیر سوکای، حسین پاپی.
ترکیب احتمالی سایپا: رحمان احمدى، مارسيو خوزه نارسيو، سجاد شهباززاده، حامد شيرى، محسن ارزانى، ميلاد غريبى، مجيد ايوبى، ابراهيم صادقى، جونيور تورتا، ابراهيم شكورى، سعيد دقيقى

ذوب‌آهن - گهر درود/ مصاف قعرنشین‌های پولدار و بی‌پول
ذوب‌آهن و گهر که هر دو در قعر جدول و جایگاه شانزدهم و هفدهم مدعی سقوط هستند، دیگر دیدار هفته بیست و دوم را برگزار خواهند کرد و شاگردان فرهاد کاظمی به امید این هستند که در دیدار با گهر درود بالاخره بتوانند ۳ امتیاز بازی را ازآن خود کنند.
تیم اصفهانی که در بازی با استقلال خوب بازی کرد و مقابل سپاهان نیز عملکرد چندان خوبی نداشت، برای اینکه کارش در پایان فصل به اما و اگر کشیده نشود باید امتیاز همه بازی‌های پیش‌روی خود را کسب و جایگاه خود را در جدول رده‌بندی بهتر کند.
ذوب‌آهن شانس این را دارد که با پیروزی مقابل گهر و در صورت شکست پیکان، یکی دو پله در جدول رده‌بندی لیگ برتر بالا بیاید و گهر هم این شانس را دارد که با شکست ذوب‌آهن، جای این تیم اصفهانی را در جایگاه شانزدهم جدول، بگیرد.
ترکیب احتمالی گهر دورود: شهرام مهربان، ساشا كلونيجا، عمار نيك‌كار، آرمان قاسمي، صابر محمدي، مجيد باجلان، بهمن تركاشوند، رضا كاردوست، مجيد خميسي، حامد پورعمراني، فريد عابدي
ترکیب احتمالی ذوب آهن: علی محسن زاده، محمد صلصالي، محمد برجلو، سپهر حیدری، قاسم حدادي‌فر، سینا عشوری، علیرضا محمد، مهدي رجب‌زاده، بکو فوفانا، پيام صادقيان، و اسماعیل فرهادی
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها