X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

27 دی 1391, 14:01
کد خبر: 1154
خبرنگار: عشق قمیشی
نظرات: 0

خلعتبری :ذوب‌آهنی‌ها حتما دوستم داشتند که گفتند بی‌غیرت

خلعتبری :ذوب‌آهنی‌ها حتما دوستم داشتند که گفتند بی‌غیرت خلعتبری :ذوب‌آهنی‌ها حتما دوستم داشتند که گفتند بی‌غیرت






مهاجم سپاهان اعتقاد دارد این تیم به زودی جای استقلال را در صدر جدول می‌گیرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم محمدرضا خلعتبری مهاجم سپاهان نقش مهمی در پیروزی تیمش در دربی اصفهان داشت. او در دقایق آخر یک پنالتی از حریف گرفت تا محرم نویدکیا گل پیروزی تیمش را به ثمر برساند.
خلعتبری قبل از شروع مسابقه از سوی عده ای از هواداران ذوب آهن مورد اهانت قرار گرفت ولی زیاد دوست ندارد در خصوص این موضوع صحبت کند.
خلعتبری در مورد شرایط سپاهان در لیگ برتر و مسائل مختلف دیگر به سوالات خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم پاسخ داد.

با برد در دربی اصفهان به کورس قهرمانی برگشتید...
خدا را شکر برد خوبی به دست آوردیم و پیروزی در دربی اصفهان حقمان بود. بازی را خوب شروع کردیم و دو گل زدیم ولی 10 نفره شدن سپاهان کار را سخت کرد. ذوب آهن در برخی از لحظات بازی خیلی فشار آورد ولی خوشبختانه ما در دقایق آخر به پبروزی رسیدیم.

ذوب آهن از لحاظ فنی چطور بود؟
این تیم واقعا متحول شده و جایگاهش در انتهای جدول نیست. ذوب آهن خیلی زیبا فوتبال بازی می کند و مطمئن هستم در هفته های آینده به بالای جدول می رسد. قبل از بازی آقای کاظمی را دیدم و از او رخصت گرفتم. هر چند با این مربی کار نکردم ولی همه می دانند او از لحاظ فنی جزو بهترین مربیان ایران است.کاظمی شرایط تیم را تغییر داده و امیدوارم ذوب آهن به روزهای خوبش برگردد.

در مورد اینکه هواداران ذوب آهن به تو گفتند بی غیرت، چه صحبتی داری؟
من زیاد به این مسائل اهمیت نمی دهم. به هر حال آنها نگران تیمشان هستند و شاید مرا دوست دارند که گفتند بی غیرت. آنها از روی ناراحتی و عصبانیت شعار دادند ولی مهم نیست در مورد من چه فکری می کنند، مهم این است که الان بازیکن سپاهان هستم و باید برای موفقیت تیمم تلاش کنم.

خیلی ها معتقدند استقلال مدعی اول قهرمانی است. نظر تو چیست؟
ما یک بازی عقب افتاده داریم که اگر آن را ببریم حتما این عقب افتادگی را جبران می کنیم. هنوز بازی های زیادی در پیش است و از حالا نمی توان گفت چه تیمی قهرمان می شود. با این حال من معتقدم سپاهان پتانسیل بالایی برای کسب چهارمین قهرمانی پیاپی دارد و مثل روز برایم روشن است که خیلی زود جای اسقلال را در صدر جدول می گیریم.

ولی قبول داری فراز و نشیب سپاهان نسبت به استقلال بیشتر است؟
دو بازی پشت سر هم باختیم که در دیدار مقابل مس بد بودیم ولی مقابل فولاد حقمان باخت نبود. خیلی زود جبران کردیم و حالا باید خیلی مواظب باشیم که مفت امتیاز از دست ندهیم.

از عملکرد خودت در این فصل راضی هستی؟
با تمام وجود برای سپاهان بازی می کنم و امیدوارم کادر فنی و هواداران از عملکردم راضی باشند.

مثل اینکه از شرایط استادیوم فولادشهر شاکی هستی؟
فکر می‌کنم زمین فولادشهر تنها رقیب ما برای کسب عنوان قهرمانی است. با این زمین در لیگ برتر و آسیا دچار مشکل خواهیم شد و نمی‌دانیم باید چه کار کنیم. روی زمین بازی می کنیم و کارمان با این شرایط خیلی سخت می شود.

خیلی‌ها اعتقاد دارند جواهیر سوکای مستحق نیمکت نشینی نیست؟
در این مورد کادر فنی تصمیم می گیرد. سپاهان مهاجمانی مثل جالوویچ، سوکای، غلامی و من را دارد که هر طور کرانچار بخواهد بازی می کنیم. ما همه با هم دوست هستیم و موفقیت سپاهان برایمان مهم است.

برخی می‌گویند سطح فنی بازی‌های لیگ بالا نیست؟
نمی‌توان اینطور حرف زد. الان فاصله بین تیم‌های اول و هشتم جدول خیلی کم و رقابت‌ها فشرده است. فکر نمی‌کنم سطح فنی مسابقات پایین باشد.

فکر می‌کنی چرا لیگ ایران نسبت به سال‌های گذشته کم تماشاگر شده است؟
واقعا نمی‌دانم چرا اینطور است. قبلا استقلال و پرسپولیس تحت هر شرایطی تماشاگر داشتند ولی الان تعداد تماشاگران این 2 تیم هم کم شده است.

فکر می کنی سپاهان در آسیا چگونه نتیجه بگیرد؟
در آسیا قرعه ما نسبت به دیگر نمایندگان ایران راحت تر است و امیدوارم صعود کنیم، هر چند نباید حریفان را دست کم بگیریم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها