X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

1 اردیبهشت 1392, 16:27
کد خبر: 1809
خبرنگار: mojtaba
نظرات: 0

نفر به نفر بازیکنان سپاهان در دیدار برابر داماش / خلعتبری بهترین، حاج صفی ضعیف ترین

نفر به نفر بازیکنان سپاهان در دیدار برابر داماش / خلعتبری بهترین، حاج صفی ضعیف ترین نفر به نفر بازیکنان سپاهان در دیدار برابر داماش / خلعتبری بهترین، حاج صفی ضعیف ترین
حالا دیگر زردپوشان اصفهانی امید چندانی به قهرمانی ندارند و پس از ۳ سال به احتمال زیاد جام به تهران خواهد رفت و رویای دبل قهرمانی هم در حال تبدیل شدن به کابوسی قابل پیش بینی است.
شهاب گردان(4.5):
گردان گل دوم را خیلی بد از متوسل زاده دریافت کرد و جهت پنالتی را نیز صحیح تشخیص نداد اما در نیمه دوم یک تک به تک خوب را از حاجتی گرفت تا اختلاف به ۳ گل نرسد. به هر حال نباید فراموش کرد که هفته ها از کلین شیت دروازه سپاهان می گذرد که گردان هم در این زمینه نمی تواند بی تقصیر باشد.
حسن جعفری(۴.۵):
تعویض او در بین دو نیمه به این نشانه بود که کرانچار از عملکرد او در نیمه نخست راضی نبود زیرا او چندان در حملات شرکت نمی‌کرد و به نوعی در نیمه اول سپاهان فقط از وسط و عمق دفاع داماش به سمت دروازه این تیم حمله ور می‌شد.
علی احمدی(۴.۵):
احمدی روی گل دوم مبتدیانه عمل کرد و خیلی راحت تسلیم امین متوسل زاده ای شد که در سال‌های اخیر در هر تیمی که بوده است گربه سیاه سپاهان شده است؛ او هم مثل سایر بازیکنان خط دفاعی تیمش روز خوبی را پشت سر نگذاشت تا سپاهان با باخت در این بازی به نوعی رویای قهرمانی را بر باد رفته ببیند.
میلان سوشاک(۵):
او که ماسک مخصوصی نیز روی صورتش کار گذاشته شده بود بهتر از سایر مدافعان تیم عمل کرد و به نوعی می‌توان گفت اگر هم اشتباهی داشت در نتیجه تاثیر گذار نبود. البته او در مجموع جزو خریدهای ضعیف خارجی سپاهان تلقی می شود و نمی تواند شانسی برای ماندن در سپاهان برای فصل بعد داشته باشد.
احسان حاج صفی(3.5):
جوان اول فوتبال اصفهان روزهای خوبی را پشت سر نمی‌گذارد، او که کاملاً مشخص است در پست دفاع چپ کارایی ندارد و زیاد هم گاف می‌دهد یک پنالتی باد آورده تقدیم داماش کرد و روی گل دوم هم متوسل زاده از فضای پشت سر او فرار کرد و با جا گذاشتن احمدی گل دوم را به ثمر رساند.
امید ابراهیمی(۵):
ابراهیمی در بازی قدرتی هافبک‌های داماش مانند نویدکیا و جهان عالیان محو شده بود و قافیه را مخصوصاً در نیمه نخست به حریفشان باخته بود.
اروین بولکو(4.5):
بولکو اصلاً مشخص نبود وظیفه اش در این بازی چیست، او که به نظر می‌آید در پست دفاع راست بهتر از هافبک دفاعی بازی می‌کند خیلی توپ لو داد و در حملات هم چندان موقعیتی ایجاد نکرد.
امین جهان عالیان(۴.۵):
جهان عالیان بازیکنی است که در فاز دفاعی ضعیف است اما در حملات خوب است، به همین دلیل به او در نیمه اول نمی‌توان نمره خوبی داد هرچند در نیمه دوم هم تنها روی یک صحنه خوب عمل کرد.
محرم نویدکیا(۵):
نویدکیا در نیمه اول روی اشتباه دروازه بان داماش می‌توانست دروازه این تیم را باز کند و تیمش را پیش بیاندازد اما دروازه را کج دید و توپ را به بیرون زد. کاپیتان سپاهان همچنین هرچه تلاش کرد نتوانست نقش رهبری و مدیریت تیم را به دلیل عصبی بودن هم بازیانش خوب ایفا کند.
محمدرضا خلعتبری(۵.۵):
تک گل سپاهان را از روی ضربه ایستگاهی به ثمر رساند و ۱۰ نفره شدن داماش نیز کار او بود؛ در واقع هر دو اخطار بازیکن اخراجی داماش با خطا روی خلعتبری از جیب داور بیرون آمد.
جواهیر سوکای(۴.۵):
تک روی های بی مورد و توپ لو دادن ها شاخصه های بازی بی انگیزه او شد که حالا دیگر خیالش از فیکس بودن راحت است و مانند زمانی که به عنوان بازیکن ذخیره به میدان می‌آمد تشنه گلزنی نیست. او در چند صحنه به خلعتبری پاس نداد تا دادش را در بیاورد.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها