X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

9 تیر 1395, 18:04
کد خبر: 18840
خبرنگار: fateme-qp
نظرات: 23

خداحافظی مسی شوکه کننده بود

خلعتبری: امیدوارم کار من و سپاهان به کمیته انضباطی کشیده نشود

خلعتبری: امیدوارم کار من و سپاهان به کمیته انضباطی کشیده نشود خلعتبری: امیدوارم کار من و سپاهان به کمیته انضباطی کشیده نشود
مهاجم تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز گفت: امیدوارم سپاهان طلبم را بدهد و این قشنگ نیست که کار من و این باشگاه به کمیته انضباطی کشیده شود.

به گزارش طوفان زرد،محمدرضا خلعتبری که در حال حاضر همراه با گسترش فولاد در اردوی ترکیه به سر می‌برد به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: در کمپ بسیار خوبی اردو برگزار کردیم و قرار است چند بازی دوستانه خوب هم انجام دهیم. تیم هم تقریبا تکمیل شده و این اردو کمک زیادی می‌کند تا بازیکنان برای شروع لیگ به هماهنگی بیشتری برسند. تیم خوبی داریم و تلاش می‌کنیم در فصل جدید بهترین نتایج را بگیریم.

وی در مورد طلبی که از سپاهان دارد خاطرنشان کرد: چند بار با آقای باقریان تماس گرفتم که ایشان جوابم را ندادند، چند بار هم تماس گرفتم که گفتند در جلسه هستند. با آقای نیکفر هم تماس گرفتم و ایشان هم جواب ندادند. یادم می‌آید زمانی که با سپاهان از عمان برگشتیم آقای نیکفر گفتند که من مصاحبه نکنم و سپاهان مرا می‌خواهد. به هر حال همه چیز تمام شده است، ولی امیدوارم سپاهان طلبم را بدهد و این قشنگ نیست که کار من و این باشگاه به کمیته انضباطی کشیده شود.

خلعتبری در مورد اینکه در جام ملت‌های اروپا طرفدار چه تیمی است گفت: طرفدار آلمان هستم و امیدوارم این تیم قهرمان شود. البته من آرژانتینی هستم و خیلی ناراحت شدم که این تیم قهرمان نشد. خداحافظی مسی هم که واقعا شوکه کننده بود.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها