X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

1 اسفند 1401, 06:32
کد خبر: 34879
خبرنگار: khani
نظرات: 0

مدافع سپاهان، زندانی آزاد کرد(عکس)

مدافع سپاهان، زندانی آزاد کرد(عکس) مدافع سپاهان در اقدامی خیرخواهانه شرایط آزادسازی تعدادی از زندانیان نوشهری را فراهم کرد.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از  "ورزش سه"، میلاد زکی‌پور که فصل موفقی همراه با سپاهان پشت سر می‌گذارد و توانسته یکی از مهره‌های ثابت ژوزه مورایس شود و با عملکردش در روند امتیازگیری طلایی‌پوشان موثر باشد، در آستانه دیدار با پرسپولیس اقدامی خیرخواهانه انجام داد.

مدافع چپ پیشین استقلال و گل‌گهر رقم قابل توجه ۱۰۰ میلیون تومان را به انجمن حمایت از زندانیان نوشهری اهداء کرد تا شرایط آزادسازی تعدادی از همشهریان زندانی‌اش که جرایم غیرعمد انجام نداده‌اند را فراهم بیاورد.

زکی‌پور که در آخرین مسابقه رسمی تیمش مقابل ذوب‌آهن پاس یکی از دو گل تیمش را با یک سانتر زیبا به شهریار مغانلو داد و برابر زنیت سنت‌پترزوبورگ نیز یک پاس گل مردود دیگر داشت، حالا با روحیه خوبی به استقبال بازی حساس جام حذفی با پرسپولیس می‌رود.

مدافع چپ سپاهان که در فصل جاری دو گل به ثمر رسانده و روی دو گل دیگر تاثیرگذاری داشته، امیدوار است مثل رقابت‌های لیگ برتر، در جام حذفی نیز مهره موثری باشد تا بتوانند پرسپولیس را از پیش رو بردارند.

نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها