X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

7 اردیبهشت 1398, 20:23
کد خبر: 29705
خبرنگار: khani
نظرات: 11

فقر فرهنگی باشگاه‌ها در کنار نتیجه گرایی افراطی باعث چنین اتفاقاتی می‌شود

حسن زاده: رأی بازی پرسپولیس و سپاهان در سه مرحله اعلام می شود

حسن زاده:  رأی بازی پرسپولیس و سپاهان در سه مرحله اعلام می شود حسن زاده:  رأی بازی پرسپولیس و سپاهان در سه مرحله اعلام می شود
رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال : به دلیل پیچیده بودن اتفاقات بازی پرسپولیس و سپاهان در سه مرحله رأی انضباطی این بازی را مشخص می‌کنیم
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد اسماعیل حسن زاده در گفتگو با خبرگزاری صدا و سیما افزود: به دلیل پیچیده بودن اتفاقات بازی پرسپولیس و سپاهان از امروز کمیته انضباطی آرای انضباطی این بازی را در دستور کار قرار داد و گزارش ناظران بازی به دست ما رسید البته امروز رأی نخست را اعلام می‌کنیم و در مراحل بعدی باید منتظر پاسخ افراد حقیقی و حقوقی در رابطه با اتفاقات بازی باشیم و آرای قطعی را اعلام کنیم.

وی ادامه داد: طبق آیین نامه انضباطی فیفا محرومیت سخت‌ترین رأی است و سپس محرومیت هواداران از حضور در ورزشگاه‌ها در اولویت بعدی قرار می‌گیرد، زیرا فیفا هم دوست ندارد که تماشاگران از تماشای بازی محروم شوند و اگر عده کمی از تماشاگران خاطی بودند نباید این موضوع به بقیه تماشاگران تسری پیدا کند.

رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گفت: البته در بازی دیروز ایراداتی می‌توان به میزبان گرفت که چرا محل اسکان هواداران تیم رقیب را در جای نامناسب فراهم کرده اند که تماشاگران پرسپولیس دقیقاً در بالای سر تماشاگران سپاهان بنشینند هر چند ما از مسئولان ورزشگاه آزادی هم دعوت خواهیم کرد که در کنار باشگاه پرسپولیس توضیحاتشان را ارائه بدهند و باید در مراحل بعدی افراد حقیقی و حقوقی را که در بازی دیروز نقش مهمی داشتند را دعوت کنیم تا توضیحات آن‌ها را مطلع شویم و اجازه نداریم بیش از این مهم پیش داوری کنیم.
حسن زاده افزود: البته فقر فرهنگی باشگاه‌ها در کنار نتیجه گرایی افراطی باعث چنین اتفاقاتی می‌شود و شما شاهد هستید که هنوز بازی شروع نشده و حتی داور سوت بازی را نزده عده‌ای از تماشاگران اسیر حاشیه می‌شوند و این اتفاقات تلخ رخ می‌افتد.
وی گفت: خیلی‌ها به ما ایراد می‌گیرند که تنبیهات کمیته انضباطی بازدارنده نیست، اما واقعاً باشگاه‌های ما در کار فرهنگی که انجام می‌دهند موفق بوده اند؟ و آن‌ها باید به دنبال روند فرهنگ سازی باشند البته این را هم اضافه کنم که اگر ما می‌خواستیم در لیگ امسال تماشاگران را محروم کنیم باید از ۲۵ بازی حداقل ۲۰ هفته را تماشاگران محروم می‌شدند.
رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال درباره رأی انضباطی تراکتورسازی و پیکان هم افزود: بعد از بازی این دو تیم شنبه نظر مسئولان مربوطه را گرفتیم و یکشنبه هفته گذشته که تعطیل بود نمی‌توانستیم رأی خودمان را اعلام کنیم سپس منتظر شدیم تا دوشنبه و سه شنبه از آن فردی که به زمین بازی آمده بود و با کاپیتان تراکتورسازی دعوا کرده بود نظرش را پرسیدیم و توضیحاتش را داد و ما تصمیم نهایی در مورد بازی تراکتور سازی و پیکان و اتفاقاتی را که افتاده بود را گرفتیم هر چند که در چنین مواقعی برخی از رسانه‌ها به ما خرده می‌گیرند که چرا رأی که صادر می‌کنید بازدارنده نیست؟ به هر حال کمیته انضباطی نمی‌تواند رأیی که به ضرر فرد یا تیمی باشد را صادر کند.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها