X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

5 مرداد 1401, 06:31
کد خبر: 34758
خبرنگار: khani
نظرات: 0

دیدار ساکت با مدیر باشگاه استانبول‌اسپور ترکیه

دیدار ساکت با مدیر باشگاه استانبول‌اسپور ترکیه در حاشیه بازی تدارکاتی سپاهان و در بین دو نیمه، محمدرضا ساکت مدیرعامل باشگاه سپاهان اصفهان، با اکمل‌ فایک ساریالی‌ اوغلو مدیر باشگاه استانبول‌اسپور ترکیه دیدار کرد.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از خبرنگار ورزشی ایلنا، تیم فوتبال سپاهان اصفهان هم‌ اکنون در اردوی آماده‌سازی پیش‌ فصل برای لیگ‌ برتر بیست‌ و دوم در کشور ترکیه به‌سر می‌برد و در هفته دوم این اردو قرار دارد.

طلایی‌پوشان پس از انجام یک دیدار تدارکاتی و برتری چهار گله مقابل داریکاسپور در دومین تقابل دوستانه‌شان با تیم فوتبال استانبول‌ اسپور ترکیه مصاف کردند.

این دیدار در نهایت با تساوی یک بر یک خاتمه یافت و بدین ترتیب شاگردان مورایس، برای ادامه اردوی تدارکاتی‌شان طبق برنامه‌ریزی‌های انجام‌ شده پیش خواهند رفت.

در حاشیه این بازی تدارکاتی و در بین دو نیمه، محمدرضا ساکت مدیرعامل باشگاه سپاهان اصفهان، با اکمل‌ فایک ساریالی‌ اوغلو مدیر باشگاه استانبول‌اسپور ترکیه دیدار کرد.

ساکت، نشان‌هایی از باشگاه سپاهان و اصفهان را به یادگار به مدیر این باشگاه ترکی اهدا کرد و همچنین ساریالی‌اوغلو نیز پیراهن تیم استانبول‌اسپور را به محمدرضا ساکت تقدیم کرد.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها